Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wat is vahati en waarom werkt vodafone hier mee samen?

Pagina: 1
Acties:

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:40
Ik kan om een of andere reden geen gebruik maken van de MS live services op mijn touch dual, verder werkt youtube niet en heb ik het gevoel dat andere services geblokkeerd worden. Dit wordt in andere topics beschreven.

Toen ik ging zoeken naar de manier om toch gebruik te kunnen maken van de services kwam ik terecht bij de webmailservice van vodafone om te kijken of het via deze omweg wel zou werken. Ik zag dat via de webmail op mijn vodafone er een verbinding gemaakt werd met [bep subdomein].vahati.com. Dus ik even kijken op vahati.com, kom ik een ubercrappy joomla website tegen. Wat heeft dit te betekenen?

Van de site: SMSmyEmail will enable wireless subscribers to receive SMS alerts of their current personal e-mails from major Internet Service Providers (including Yahoo Mail, Hotmail, Rediffmail, Indiatimes, Gmail and personal email(POP3/IMAP) account)

Waarom gebruik vodafone de diensten van dit bedrijf? Het lijkt me stug dat ze dit niet zelf zouden kunnen doen. Zou dit ook iets met de, volgens mij opzettelijke, blokkering van sommige services te maken kunnen hebben?