My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 50893
Contactgegevens van Sony Badhoevedorp :Hoedje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:37:
Vroeguh (paar jaar geleden) kon je gewoon Sony opbellen en daar kon je een paar sleeves kopen voor ongeveer een tientje incl. verzenden. Maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Sony opbellen lijkt me iig een goede stap
http://www.sony.nl/view/S...NL+Contact&site=odw_nl_NL
Succes
Wel even duidelijk aangeven welke maat je nodig hebt. Ik had een keer gevraagd om de middelmaat, kreeg ik grote. Na nog een keer mailen kreeg ik de goede.
Misschien nog een tip, als je die dingen toch niet wisselt: Een heel klein drupje secondenlijm doet wonderen!
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
secondenlijm is wel een ideetje, maar iets te rigoreus naar mijn smaak, dat ze eraf kunnen is nog wel handig mocht je toch een maatje groter willen (of om af en toe te reinigen, ook wel fris
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Mevrouw beweerde dat ze PER STUK 20 euro en een beetje (EXCL btw/verzendkosten) kostten. Ja daaaaaag dat slaat natuurlijk nergens op, wil ik er twee hebben, dan heb ik al een heel nieuw model voor.
Vind het een beetje vreemde service van sony, zeker na het lezen van verschillende reacties hier op het forum dat ze voor sommigen 10euro incl verzendkosten waren, en voor sommigen zelfs gratis. Op ebay worden setjes voor een paar dollar aangeboden dus daar zal het ook niet aan liggen.
Sony

andere ideeen?
//edit:
Zoals dit: 6 euro inc verzending, heb je meestal binnen 2 weken binnen
Pick your choice..
[ Voor 76% gewijzigd door Neok_ op 22-03-2008 00:40 ]
Ik had de volgende vraag gestuurd:
Als antwoord kreeg ik dit:Ik heb een half jaar geleden deze headset aangeschaft, echter ben ik gister 1 van de rubbertjes kwijtgeraakt. Zijn deze ook los te bestellen? De andere maten passen namelijk niet goed in mijn oor. Het zou dan gaan om de medium rubbertjes.
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Gaarne zouden wij u adress gegevens willen ontvangen. Wij zullen het dan gratis naar u toe opsturen.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Nyana schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:35:
Excuseer, maar dit soort vragen zijn al regelmatig voorbij gekomen in'het "Wat zijn goede oordopjes?" topic(s).
Blij dat je het zo goed weet, alleen als je dat topic niet leest, dan weet je dat niet. Bovendien is dat offtopic in dat topic. Dit losse topic is juist wel handig want nu kan je het terugvinden met de search(zie het grote topics beleid hier op het forum
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik zie de seach ja waar wij als forum gebruikers altijd op geattendeerd worden door de vriendelijke mods en admins. Dat is ook juist mijn punt.JvS schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:40:
[...]
offtopic:
Blij dat je het zo goed weet, alleen als je dat topic niet leest, dan weet je dat niet. Bovendien is dat offtopic in dat topic. Dit losse topic is juist wel handig want nu kan je het terugvinden met de search(zie het grote topics beleid hier op het forum).
Nu weer ontopic aub
Anoniem: 13284
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Good luck!
...en waarom?