Sony earbud replacements: waar in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Hoi,

misschien is dit een simpel vraagje maar ik word een beetje gek van het gegoogle - ik weet niet goed hoe je dit in het Nederlands op moet zoeken. (had wel deze: [Sony MDR-EX71] Nieuwe silicone oordopjes? gevonden btw; edit: zal hem eens DM-en)

Zoals de titel al zegt, zoek ik voor mijn Sony MDREX71SLAW vervangende oordopjes (dus alleen de daadwerkelijke dopjes).

Ik heb nogal eens de neiging om ze kwijt te raken, en nu zitten er standaard wel 3 maten bij, als je van elke maat er eentje verloren hebt, zit je met twee ongelijke dopjes (en dat is irritanter dan je zou denken :X ).

Nu zat ik te googlen op sony earbud replacements en dan krijg ik een hoop Amerikaanse sites (bijv, en op ebay in Amerika. Voor zo'n klein dingetje wil ik eigenlijk gewoon het liefst een adres in Nederland hebben (ivm verzendkosten bijv). Weet iemand een site die vanuit Nederland verstuurt?

[ Voor 5% gewijzigd door LuNaTiC op 21-03-2008 15:33 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Vroeguh (paar jaar geleden) kon je gewoon Sony opbellen en daar kon je een paar sleeves kopen voor ongeveer een tientje incl. verzenden. Maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Sony opbellen lijkt me iig een goede stap :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50893

Hoedje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:37:
Vroeguh (paar jaar geleden) kon je gewoon Sony opbellen en daar kon je een paar sleeves kopen voor ongeveer een tientje incl. verzenden. Maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Sony opbellen lijkt me iig een goede stap :)
Contactgegevens van Sony Badhoevedorp :

http://www.sony.nl/view/S...NL+Contact&site=odw_nl_NL

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
Inderdaad. Gewoon mailen met de vraag waar je ze kunt kopen. Meestal krijg je een mailtje trug waarin ze om je adres vragen en dan krijg je ze gratis opgestuurd!

Wel even duidelijk aangeven welke maat je nodig hebt. Ik had een keer gevraagd om de middelmaat, kreeg ik grote. Na nog een keer mailen kreeg ik de goede.

Misschien nog een tip, als je die dingen toch niet wisselt: Een heel klein drupje secondenlijm doet wonderen!

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Thanks, we gaan de slag :)

secondenlijm is wel een ideetje, maar iets te rigoreus naar mijn smaak, dat ze eraf kunnen is nog wel handig mocht je toch een maatje groter willen (of om af en toe te reinigen, ook wel fris ;) )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Oke Sony is geen optie, telefoongesprek ging lekker soepel totdat ik nog even moest wachten (was allemaal mogelijk, maat opgegeven, kleur).

Mevrouw beweerde dat ze PER STUK 20 euro en een beetje (EXCL btw/verzendkosten) kostten. Ja daaaaaag dat slaat natuurlijk nergens op, wil ik er twee hebben, dan heb ik al een heel nieuw model voor.

Vind het een beetje vreemde service van sony, zeker na het lezen van verschillende reacties hier op het forum dat ze voor sommigen 10euro incl verzendkosten waren, en voor sommigen zelfs gratis. Op ebay worden setjes voor een paar dollar aangeboden dus daar zal het ook niet aan liggen.

Sony :N

andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Als ik jou was zou ik toch nog eens op Ebay kijken, verzendkosten vanuit de UK / USA willen nog wel eens meevallen :)

//edit:
Zoals dit: 6 euro inc verzending, heb je meestal binnen 2 weken binnen :)
Pick your choice..

[ Voor 76% gewijzigd door Neok_ op 22-03-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
Je moet ook niet gaan bellen! Gewoon een mailtje sturen ofzo.

Ik had de volgende vraag gestuurd:
Ik heb een half jaar geleden deze headset aangeschaft, echter ben ik gister 1 van de rubbertjes kwijtgeraakt. Zijn deze ook los te bestellen? De andere maten passen namelijk niet goed in mijn oor. Het zou dan gaan om de medium rubbertjes.
Als antwoord kreeg ik dit:
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Gaarne zouden wij u adress gegevens willen ontvangen. Wij zullen het dan gratis naar u toe opsturen.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 18:52

Nyana

Who?!

Excuseer, maar dit soort vragen zijn al regelmatig voorbij gekomen in'het "Wat zijn goede oordopjes?" topic(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 22-04 21:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nyana schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:35:
Excuseer, maar dit soort vragen zijn al regelmatig voorbij gekomen in'het "Wat zijn goede oordopjes?" topic(s).
offtopic:
Blij dat je het zo goed weet, alleen als je dat topic niet leest, dan weet je dat niet. Bovendien is dat offtopic in dat topic. Dit losse topic is juist wel handig want nu kan je het terugvinden met de search(zie het grote topics beleid hier op het forum ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 18:52

Nyana

Who?!

JvS schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:40:
[...]
offtopic:
Blij dat je het zo goed weet, alleen als je dat topic niet leest, dan weet je dat niet. Bovendien is dat offtopic in dat topic. Dit losse topic is juist wel handig want nu kan je het terugvinden met de search(zie het grote topics beleid hier op het forum ;)).
Ik zie de seach ja waar wij als forum gebruikers altijd op geattendeerd worden door de vriendelijke mods en admins. Dat is ook juist mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je van mening bent dat er iets schort aan dit topic, maak dan een TR aan in plaats van het topic te gaan zitten vervuilen. Verder is het inderdaad het beleid dat dit soort vragen in aparte topics horen. In die grote topics is nauwelijks wat terug te vinden omdat alles bij elkaar gedumpt is.

Nu weer ontopic aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Die dingen liggen gewoon bij de mediamarkt (Groningen), voor 10 euro als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-01 08:09

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Waar je ze in NL kan halen geen idee, is ook niet zo'n issue want voor een paar euro kan je ze op ebay vinden. Ik had een paar maanden terug bij deze verkoper een setje gekocht.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb ze gisteren gezien in de mediamarkt (Arena). Ik weet het niet zeker meer, maar ik dacht dat ze 12 of 6.95 euro waren. Kleur= grijs.

Good luck!

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
>> SF
Pagina: 1