De titel geeft het al wel een beetje weg. Maar ik zal even aangeven waar ik mee bezig ben en waarom het niet lukt.
Ik bouw momenteel een website waarbij je de keuze hebt om die fullscreen te bekijken.
Nu is het vanuit ergonomisch standpunt essentieel om een knop te leveren waarmee de website uit fullscreen stand gehaald kan worden.
Nus heb ik alwel uitgevonden dat het zeer moeilijk/ onmogelijk is om daartussen te toggelen. Dus alleen een sluit knop is de optie.
Nu probeer ik er alleen voor te zorgen dat je deze link alleen ziet wanneer de website fullscreen bekeken wordt. 2 versies van elke pagina maken is ontzettend veel werk met onderhouden en dus geen optie. Dus ik dacht ik geef met java een voorwaarde aan de knop (probeer ik)
Dit script in de head:
En dan vervolgens aan de link de naam/ ID "verberg" meegeven.
Nu heb ik zelf weinig kaas gegeten van java en dit werkt alleen voor geen meter
zelf kom ik er niet uit om dit te programmeren, en via google/got kan ik geen voorbeeld vinden van iemand anders die dit gedaan heeft. Ik ben eigenlijk alleen goed in het toepassen van java. Ik heb een poging gewaagd, maar ik weet niet waar ik moet beginnen
. Ik was al best trots toen in voorwaarden aan style sheets kon geven.
De testversie van de site waar het om gaat: www.floralprojects.nl/test
Als iemand me hier mee kan helpen zou ik zeer erkentelijk zijn!
Ik bouw momenteel een website waarbij je de keuze hebt om die fullscreen te bekijken.
Nu is het vanuit ergonomisch standpunt essentieel om een knop te leveren waarmee de website uit fullscreen stand gehaald kan worden.
Nus heb ik alwel uitgevonden dat het zeer moeilijk/ onmogelijk is om daartussen te toggelen. Dus alleen een sluit knop is de optie.
code:
1
| <a href="javascript:window.close();"><font size="1">[x]Sluit volledig scherm</font></a> |
Nu probeer ik er alleen voor te zorgen dat je deze link alleen ziet wanneer de website fullscreen bekeken wordt. 2 versies van elke pagina maken is ontzettend veel werk met onderhouden en dus geen optie. Dus ik dacht ik geef met java een voorwaarde aan de knop (probeer ik)
Dit script in de head:
code:
1
2
3
| <script type="text/javascript">function verberg() {
var displayState; if (displaystate == "normal") {obj.style.visibility == "hidden";}}
</script> |
En dan vervolgens aan de link de naam/ ID "verberg" meegeven.
Nu heb ik zelf weinig kaas gegeten van java en dit werkt alleen voor geen meter
De testversie van de site waar het om gaat: www.floralprojects.nl/test
Als iemand me hier mee kan helpen zou ik zeer erkentelijk zijn!