Toon posts:

Systeem Specifications - Past het allemaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Intel Core 2 Extreme,QX6850, Socket 775, Boxed - goede keus? 800 eur.
Asus P5B-VM SE,Retail - goede keus? past het allemaal
Kingston KVR667D2N5K2/4G, 4096 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz x 2 (8 gig totaal, bestaande uit 2gb modules) - Windows XP Pro 64 bits ondersteunt dat toch?
XFX GeForce 8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16 x 2 (SLI opstelling) - hoe werkt SLI opstelling precies?
Samsung Spinpoint F1,7200RPM, SATA II, 32MB, 1000GB - wellicht x2
Antec P182, Zwart Behuizing - gekozen omdat de kast ruim is en waterkoeling support heeft.

Wil wellicht wel een keer waterkoeling uitproberen, heb echter geen idee hoe dat allemaal moet? Anders installeer ik gewoon een zalman cpu fan.

En natuurlijk tot slot; past het allemaal in elkaar? (totaal systeem kost rond de 1500eur)

Verwijderd

Waarom zon ongelofelijk dure chip? Neem een Q6600 en klok deze over, of wacht op een Q9450.

Waarom een P5B? Ik zou een P35-DS3R nemen. Die heeft en een nieuwe chipset, blijft koeler en is een stuk zuiniger.

64bits zorgt er voor dat je hele 8gb bruikbaar is. Om lekker overteclocken zou ik PC6400 geheugen nemen.

SLI gaat niet op dat moederbord werken, deze ondersteund geen SLI, alleen nvidia borden doen dat en die zijn imho vaak niet zo goed als borden met intel chipsets. Verder zou ik SLI helemaal laten zitten. Een sinlge GTS 512mb is ruim voldoende power. SLI heeft altijd een slechte prijs/performance verhouding.

Ik zou geen zalman nemen voor je cpu maar een scythe infinty/mugen, tunic/sunbeam tower of een thermalright ultra 120 extreme. Dat zijn de beste lucht koelers op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2008 13:34 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Ry4n welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.