Ik heb mijn huidige pc nou al een aantal jaartjes en hij is nog steeds snel zat naar mijn mening, maar omdat de Socket 939 cpu's binnenkort niet meer te krijgen zijn of heel duur gaan worden zat ik mij af te vragen of het dan toch nog slim is om op 't laatste moment een upgrade te doen.
Ik heb nu een Athlon 64 3000+ er in zitten. Ik ben de volgende 2 procs tegengekomen voor een leuke prijs:
Athlon 64 4000+
Athlon X2 3800+
Aangezien de 4000+ een veel hogere snelheid heeft en een HT bus van 2000MHz vraag ik mij af of hij beter/sneller presteert dan de X2? De Core Duo's van intel vind ik geweldig, ervaring mee op m'n werk. Maar ik weet niet of de Athlon dual core ook zo goed presteert.
Ik hoop dat iemand hier weet wat de beste upgrade zou zijn in dit geval.
Ik heb nu een Athlon 64 3000+ er in zitten. Ik ben de volgende 2 procs tegengekomen voor een leuke prijs:
Athlon 64 4000+
Athlon X2 3800+
Aangezien de 4000+ een veel hogere snelheid heeft en een HT bus van 2000MHz vraag ik mij af of hij beter/sneller presteert dan de X2? De Core Duo's van intel vind ik geweldig, ervaring mee op m'n werk. Maar ik weet niet of de Athlon dual core ook zo goed presteert.
Ik hoop dat iemand hier weet wat de beste upgrade zou zijn in dit geval.