Voor mijn werk maak ik nieuwe overzichtelijkere incidentberichtgeving vanuit het helpdeskpakket. Nu maak ik gebruik van javascript, om de soms lange verzoeken in een divje te croppen, zodat er niet van die mega lange mails binnenkomen. Echter met een knopje kun je dan wel de volledige tekst weergeven. Werkt prima in IE, maar Outlook heeft een andere engine. Heeft iemand ervaring met code als dit in Outlook:
Wanneer daar op geklikt wordt, dan voert Outlook geen javascript uit, maar ziet het als een heuse link naar een webpagina. Wat hij dan doet is een nieuw venster openen met als url javascript:morelessdisplay('divactie'). Tja, dat lukt natuurlijk niet.
Iemand ervaring hier mee? Moet ik anders gaan scripten, of waar moet ik precies de oplossing zoeken...? Misschien hoort het ook niet helemaal hier thuis, maar dat is dus eigenlijk afhankelijk van waar ik de oplossing moet zoeken.
code:
1
| <a href="javascript:morelessdisplay('divactie')" id="detekstactie">Volledig weergeven</a> |
Wanneer daar op geklikt wordt, dan voert Outlook geen javascript uit, maar ziet het als een heuse link naar een webpagina. Wat hij dan doet is een nieuw venster openen met als url javascript:morelessdisplay('divactie'). Tja, dat lukt natuurlijk niet.
Iemand ervaring hier mee? Moet ik anders gaan scripten, of waar moet ik precies de oplossing zoeken...? Misschien hoort het ook niet helemaal hier thuis, maar dat is dus eigenlijk afhankelijk van waar ik de oplossing moet zoeken.