Ik heb gisteren joomla 1.5.1 stable geinstalleerd. Op zich werkt alles prima, er zijn echter twee vervelende problemen:
- Ik heb de server geupdate met de laatste versie van PHP, MySQL, en Apache.
- Ik heb geprobeerd om een andere editor te installeren en heb die geactiveerd (JSE 1.5) maar ook dit heeft geen resultaat helaas.
Ik heb natuurlijk gezocht via google en daarmee heb ik dus bovenstaande dingen gevonden maar die blijken niet te werken.
Relevante server info:
- Besturings systeem: Fedora core 7
- PHP 5.2.4
- Apache 2.2.8
- MySQL 5.0.45
Hopenlijk heeft iemand nog ideeën hoe dit op te lossen?
Ik heb dit topic maar in DSE geplaats omdat ik hier meerdere topic over cms systemen heb gevonden. Mocht hij desondanks hier niet thuis horen dan sorry daarvoor en dan hoop ik dat hij verplaatst wordt naar het juiste forum.
- Als ik na te zijn ingelogt op een edit button klik komt het regelmatig voor dat gewoon de pagina refreshed zonder dat de editor verschijnt om het betreffende artikel te wijzigen
- Als ik de website benader via de internetlink en ik klik dan op edit dan verschijnt er geen geen WYSIWYG editor maar alleen een editor om de HTML te bewerken. Als ik hem via het LAN adres benader werkt dit wel goed.
- Ik heb de server geupdate met de laatste versie van PHP, MySQL, en Apache.
- Ik heb geprobeerd om een andere editor te installeren en heb die geactiveerd (JSE 1.5) maar ook dit heeft geen resultaat helaas.
Ik heb natuurlijk gezocht via google en daarmee heb ik dus bovenstaande dingen gevonden maar die blijken niet te werken.
Relevante server info:
- Besturings systeem: Fedora core 7
- PHP 5.2.4
- Apache 2.2.8
- MySQL 5.0.45
Hopenlijk heeft iemand nog ideeën hoe dit op te lossen?
Ik heb dit topic maar in DSE geplaats omdat ik hier meerdere topic over cms systemen heb gevonden. Mocht hij desondanks hier niet thuis horen dan sorry daarvoor en dan hoop ik dat hij verplaatst wordt naar het juiste forum.