Toon posts:

vraag van een noob

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo jullie zullen wel lachen,maar ik zit er maar mee.
ik heb vorige week een asus extreme moederboard gekocht
dit zijn mn andere onderdelen:
nvidea geforce 8500 gt driver update is versie 6.14.11.6921
intel core 2 duo cpu E6750@2.66ghz
2.67ghz.2.00gb of ram
2gb ddr2
voeding van 600 watt inplugbaar

moet ik nu andere videokaart kopen met ddr3 of past dat niet of wat moet ik doen
ik krijg steeds errors zoals nvu_disp
of ik sta weer eens vast zelfs na een spel als red alert en krijg weer een blauw scherm:

Product: Windows Operating System
ID: 1003
Source: System Error
Version: 5.2
Symbolic Name: ER_KRNLCRASH_LOG
help ! word er gek van 8)7

Verwijderd

heb je na je moederbordupdate windows opnieuw geinstalleerd?
dat is wel zo handig en als je vervolgens alle drivers installeerd, dan komt t vast goed...
ps, verander even je topictitel zodat iedereen weet wat het probleem is, en niet zo algemeen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 03:06:
heb je na je moederbordupdate windows opnieuw geinstalleerd?
dat is wel zo handig en als je vervolgens alle drivers installeerd, dan komt t vast goed...
ps, verander even je topictitel zodat iedereen weet wat het probleem is, en niet zo algemeen
Precies, moest ik ook aan denken. Probeer überhaupt eens andere drivers..

(@ jpvk : dat kan hij niet zelf, topictitle wijzigen ;) )

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 21:49
Symbolic Name: ER_KRNLCRASH_LOG
Kernel crash van Windows? Dat is inderdaad een herinstallatie even uitproberen.

Daarnaast vind ik de TS nogal wat kort en had je zelf eigenlijk ook wel dingen kunnen proberen zoals Windows opnieuw installeren of iets dergelijks.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Helaas heb je blijkbaar de registratievoorwaarden niet goed doorgelezen, want je denkt zo te zien dat het hier een helpdesk is waar je een probleem kunt neerleggen dat wij voor je oplossen. Dat is het nadrukkelijk niet!

GoT helpt Tweakers die zichzelf helpen. We verwachten dus dat je zelf aan de slag gaat voordat je een topic opent, en dat je duidelijk laat zien waar je op gezocht hebt, wat je vond, wat je toen probeerde en wat er tenslotte gebeurde. Gelukkig laten we je niet geheel aan je eigen lot over daarbij, we hebben veel FAQs en guides ter beschikking. Eentje waar je nu zeker wat aan gaat hebben is: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Begin eens met de stappen die daarin staan te proberen (niet alleen lezen, ook doen!). Mocht je er niet uitkomen, dan mag je zeker een topic openen, maar open het op de juiste plek, geef het dan een fatsoenlijke titel en zorg dat je niet alleen je probleem omschrijft maar dus ook duidelijk maakt wat je zelf allemaal geprobeerd hebt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.