Om de een of de andere reden heeft Vista bij mij de map program files 2 keer aangemaakt, en alle programma's en bestanden doodleuk over die 2 mappen verdeeld. Het is niet zo dat de een een kopie is van de ander en het is ook niet zo dat de een een vernieuwde versie is van de ander, ik kan er dus geen met zekerheid weggooien. Overigens, de ene map heet gewoon program files en de andere heet program files (x86). Heeft iemand enig idee hoe dit komt of wat ik hier mee aan moet?
Toevallig een x64 Vista variant geinstalleerd?
Daar is dat namelijk standaard zo.
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook kunnen vinden door te [google=program files x86 folder]
Daar is dat namelijk standaard zo.
Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook kunnen vinden door te [google=program files x86 folder]
[ Voor 37% gewijzigd door alt-92 op 20-03-2008 21:24 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Jullie hebben gelijk, ja, maar waar dient dit dan voor?
Anoniem: 20531
Alle 32 bit programma's komen automagisch in de x86 folder te staan en de nieuwe hippe moderne in de nieuwe program files.
Er zit een fysiek verschil tussen deze bestanden en als ik mij niet vergis krijg je bij de 64bit versie van windows alle programma's dubbel in 32 en 64bit. Dit kan ik fout hebben aangezien ik hier zelf geen 64bit versie draai.
Er zit een fysiek verschil tussen deze bestanden en als ik mij niet vergis krijg je bij de 64bit versie van windows alle programma's dubbel in 32 en 64bit. Dit kan ik fout hebben aangezien ik hier zelf geen 64bit versie draai.
Ik kon het eerst niet vinden, maar nu is het duidelijk, bedankt. Er kan een slot op dit topic.
Dan zullen we maar gelijk even die rare titel gaan aanpakken (jeukneigingen van het woord 'probleem'in topictitels namelijk).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1