Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237361

Topicstarter
Ik zoek een zo goedkope mogelijke mp3 speler. Ik heb een goedkope gekocht, maar die stotterde zodra ik een hobbel passeerde op de fiets. Bij het minste geringste dus.
Hij hoeft niet groot te zijn, minimaal 2 GB. Headphones die ik lekker vind klinken heb ik wel.

Mijn vraag aan jullie is, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij een goede aan te raden?

Bij voorbaat dank, Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 237361 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:06:
maar die stotterde zodra ik een hobbel passeerde op de fiets.
Hoe kan een mp3-speler stotteren bij het nemen van een hobbel? :?

Verder denk ik niet dat je topic - zonder eigen inbreng - enige kans maakt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Loop de dichtsbijzijnde blokker/kijkshop/intertoys etc binnen. Goedkope mp3 spelers die niet stotteren als je over een hobbel rijd zijn er genoeg. De levensduur en geluidskwaliteit is natuurlijk wel zoals je van een goedkope mp3 speler kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

weebl

YARR!

Zo ga je weinig serieuze replies krijgen ben ik bang. Zoek er eens een paar op die aansluiten bij je eisen, en vraag dan hier verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 19:13
Deze is wel goed:Afbeeldingslocatie: http://pocketables.typepad.com/photos/uncategorized/2007/07/29/iriver_mplayer_design2.jpg

Maar bedenk eens goed wat jij met een speler wil, wat die speler moet kunnen, wat de prijs mag zijn enz. enz. Ga dan reviews lezen en kijk welke speler het beste voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij gaan niet voor jou een speler uitzoeken. Dat zul je toch zelf moeten doen. Zeker als je eisen opgeeft als "niet te groot en 2GB" is het einde zoek. De een raad je een speler van iriver aan, de andere heeft liever een Cowon, etc, etc.
Kijk eens rond in PMD wat er allemaal te krijgen is, of kijk op de site van ABI en lees eens wat reviews en ervaringen. Dan moet je er wel uit kunnen komen. Uiteindelijk ben jij toch degene die met de mp3speler rond moet lopen, dus is het ook handig dat je zélf je speler uitkiest, in plaats van anderen voor je te laten beslissen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.