Toon posts:

Dexxa Optical mouse driver?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een optical mouse gekocht vandaag, maar ja de pret was snel over. Ik heb em geinstalleerd vanaf de diskette die erbij zat. Maar die drivers blijken niet goed te werken. :(

Het is een (ik weet het cheapo) Dexxa optical mouse.

Weet iemand misschien een site voor goeie drivers. www.dexxaweb.com werkt dus niet want die site heeft geen driverdonwloadpage voor optical mouse.

Verwijderd

Is Dexxa niet een goedkope Logitech?

Greetz,

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dexxa is olgens mij ook iets van logitech ofzo... probeer logitech mouseware 1s...

Verwijderd

Vraag het anders even aan Stropdas die heeft er ook 1

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Prop m in je Windowssysteem, en het werkt. Hij staat geinstalleerd als Microsoft PS/2 Mouse (onder W2K). Die zijknoppen van Foreward en Back werken ook. Onder W98 werken die zijknoppen bij mij niet, maar aangezien ik daar toch weinig mee werk maakt dat niet zoveel uit voor mij.

DioCePos, onder welk OS werk je en wat doet het niet goed?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

NEE!! Niet logitech, het is een goedkope Microsoft Intellimouse Optical!

Je moet dus microsoft drivers installeren... (heb het met mijn eigen ogen gezien, werkt 200% beter dan die dingen van Dexxa, in games werken eindelijk alle knoppen)
www.microsoft.com

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

Yep.. Heb ik ook!
Gewoon de Microsoft Intelli Optical Drivers nemen, dan werkt ie perfect!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

Asphyxion

I am, therefor I think

Hij werkt eindelijk. Alleen kan ik niet de muisknop die bij je duim zit, werkend krijgen als "back" in IE.

De muisdriver die geinstalleerd is, is overigens een "gewone" optical muis. De Dexxa software is wel geinstalleerd, maar daar kun je maar een paar functie's geven aan de duim muisknop (oa. F1-F12, Home, End e.d.)

Iemand enig idee hoe je die muisknop kunt laten werken als een "back" knop in IE? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Ik ben overigens DCP's huisgenoot Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

/Paul
Pagina: 1