Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met flash filmpje gemaakt via camtasia

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ok, nu heb ik een filmpje gemaakt in camtasia, en dit geconverteerd naar flash (150mb), dan maakt hij standaard een pagina erbij. Laad ik de pagina offline dat is alles prima, nu heb ik alles tezamen in 1 map gegooid op de server, en de pagina blijft maar laden, maar ik krijg geen filmpje te zien.
Nu heb ik ook geprobeerd de .swf los te laden en ook dat werkt niet (blijft maar laden)

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• arjants
  • Niet online
Misschien cached hij de 150Mb flash eerst voordat hij hem af gaat spelen?

150Mb lijkt me ook veelteveel om te gebruiken op een webpagina trouwes, we hebben niet allemaal een 100/100Mbit verbinding :P

[ Voor 47% gewijzigd door arjants op 20-03-2008 16:35 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Weet je zeker dat je alle bestanden hebt geupload? Volgens mij is dat flash bestand een video speler, en moet je nog ergens de flv ofzo hebben, wat het echte filmpje is.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• StephaN900
  • Niet online
Het is een filmpje van 40minuten in hoge kwaliteit, dus dat valt nog wel mee toch? :)
Maar ehm ja alle 4 bestanden heb ik erop gezet:

1 html
1 swf (153mb)
productioninfo.xml
swfobject.js

Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door StephaN900 op 20-03-2008 17:12 ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Klopt het pad naar het filmjpe wel in je player? Want als je dat lokaal in een map hebt staan en remote niet meer dan kan die het ook niet meer vinden.

edit: ow je hebt het omgezet naar een SWF :? Waarom niet een losse player/FLV?

Volgens mij gaat ie de SWF namelijk eerst in zn geheel inlezen voor die hem gaat afspelen en kan het niet meer streamen.

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 20-03-2008 17:15 ]

• StephaN900
  • Niet online
Dat kreeg ik toen ik in camtasia converteerde naar Flash :). Zoveel verstand heb ik er niet van, en lokaal zag het er ook prima uit, ik zal even kijken of er een flv optie is.

Heb het nog een keer geupload, en nu krijg ik een update melding, of ben ik de enige?:
http://www.pokeralsbijbaan.nl/100NL6maxmartijn.html

[ Voor 29% gewijzigd door StephaN900 op 20-03-2008 17:50 ]

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

StephaN900 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:26:
Dat kreeg ik toen ik in camtasia converteerde naar Flash :). Zoveel verstand heb ik er niet van, en lokaal zag het er ook prima uit, ik zal even kijken of er een flv optie is.[/url]
Jah, die is er. [small](Moet je hem natuurlijk nog wel vinden :P )

[qoute]Heb het nog een keer geupload, en nu krijg ik een update melding, of ben ik de enige?:
http://www.pokeralsbijbaan.nl/100NL6maxmartijn.html
Nee, je bent niet de enige, ikke ook. Maar als je ipv .html er .swf van maakt doet ie het wel. Alleen hij blijft maar laden, omdat:
arjants schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:34:
150Mb lijkt me ook veelteveel om te gebruiken op een webpagina trouwes, we hebben niet allemaal een 100/100Mbit verbinding :P
En:
Bosmonster schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:13:
edit: ow je hebt het omgezet naar een SWF :? Waarom niet een losse player/FLV?

Volgens mij gaat ie de SWF namelijk eerst in zn geheel inlezen voor die hem gaat afspelen en kan het niet meer streamen.
:)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet precies welke opties je hebt geselecteerd bij Camtasia, maar als het goed is heb je meerdere SWF's, een FLV en een XML bestand. In de SWF's staan de benodigdheden voor de videospeler, de FLV is het filmpje en in de XML staat welk filmpje moet worden afgespeeld.

Met de Camtasia videospeler word je filmpje gestreamd, dus je hoeft niet te wachten tot het hele filmpje is geladen voordat je het kan bekijken. 150MB is goed te streamen mits het filmpje niet te kort is. Als je een tragere connectie hebt dan de bitrate van het filmpje krijg je steeds "buffering" te zien.

• StephaN900
  • Niet online
Ik begrijp het allemaal niet meer precies, maar na deze aanpassingen:

Opnieuw geupload in een andere map (alles chmod naar 755) werkt het filmpje wel als je direct de .swf laadt. Wil je echter de .html pagina laden dan krijg je weer dat gezeur van flash not up to date bla bla bla :).

Maar goed hij werkt nu prima, dus bedankt voor alle hulp!
Pagina: 1