Afbeeldingen verklein opslaan van network drive

Pagina: 1
Acties:

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
Ik zoek me al een tijd scheel naar een programma waarmee ik afbeeldingen vanaf een network drive op mijn laptop wil laten zien als ik geen verbinding met de network drive heb.

Het idee is als volgt: Ik heb thuis via een router een externe HDD staan. Daar komen in principe alle geschoten foto's op te staan. Nu wil ik op mijn laptop de foto's verkleind hebben staan. Dit om het mogelijk te maken de laptop mee te nemen op bezoek om dan de fotos te laten zien. Dit dan dus zonder verbinding met de network drive (ik zoek dus geen ftp-achtige oplossing)

Programma's die ik al geprobeerd heb:

Irvanview
Photoshop elements
cs3
windows viewer.

Al deze programma's kunnen wel foto's laten zien van de network drive maar op het moment dat ik de foto's wil zien zonder netwerk verbinding houd het op.

wie o wie kent er ee freeware programma wat bovenstaande kan doen?

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 13:46

ThunderNet

Flits!

Iets als synctoy icm een batch resizer? :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
Bedankt, de laatste keer dat ik had gekeken was dat sync programma nog niet geschikt voor vista. Voor de rest had ik deze optie wel al bekeken.

Wat ik eigenlijk zoek is een programma alla irvanview, alleen dan met de mogelijkheid de verkleinde originelen op mijn laptop op te slaan en dat dan in 1 keer.

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-03 13:46

ThunderNet

Flits!

Dan kun je kijken naar Bordermaker :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?