Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Listers, ik kan wel mijn mail ophalen van mijn planet mailbox maar mail versturen ho maar. Ik krijg dan het bericht:

"kan bericht niet verzenden: geadresseerde ....."

Alle verbindingsinstellingen zijn mi goed ingevuld.

De mail die niet weg wil wordt opgeslagen in de Outbox met de vermelding: "in wachtrij"

Wel lukt het mij om naar mijn mailbox bij Planet een mail te sturen via de N82 die dan keurig door de N82 kan worden opgehaald.

Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat? Heb de hele gebruikershandleiding door geploeterd op dit onderwerp maar kom er niet uit. Ik heb een aparte mailbox gemaakt op de N82 waar mijn inkomende mail keurig wordt vertoond.

Dank!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 12:30
Welke smtp server gebruik je? Toch wel die van je netwerk waar je op zit? Zo gebruik ik voor smtp via gprs/umts bij telfort smtp.telfortmail.nl

Verwijderd

even zoeken naar de instellingen van je provider ja...of ff contact opnemen met de klantenservice..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem sowieso eerst eens contact op met de klantenservice van je mobiele provider en laat weten wat daar uit voort is gekomen (vraag hen wat de juiste SMTP-server is). Daarbij zou het handig zijn als je voortaan ook vermeldt wie je mobiele provider is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abonnement bij vodafone

Gebruik voor SMPT: mail.planet.nl

Inkomend (POP) pop.planet.nl

Is de combinatie van planet (PC "thuis") en vodafone mobiel een probleem?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je de tips hierboven gelezen? Zoals bv: gebruik iets als smtp.vodafone.nl of bel je provider ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1