Mijn knop informatie tijdens het browsen op internet is leeg. Ik maak gebruik van FireFox 2.0.0.12 met het operatie systeem windows Vista. Ik heb al geprobeert om FireFox opnieuw te instaleren en java te actualiseren. Verder heb ik ook nog op internet gezocht, maar ik kon niet iemand vinden die dit probleem ook heeft met een oplossing erbij.
Wat heeft Java hiermee te maken?
Over welke knop hebben we het precies?
Over welke knop hebben we het precies?
[ Voor 41% gewijzigd door Haaglander op 20-03-2008 15:30 ]
Het gaat niet om 1 bepaalde knop, maar de informatie die bij de knoppen horen.
Onder je naam zie je 2 iconen staan. Als je je muis daarop houdt krijg je een balon met informatie over deze knop. Bij mij is dat dus leeg.
Onder je naam zie je 2 iconen staan. Als je je muis daarop houdt krijg je een balon met informatie over deze knop. Bij mij is dat dus leeg.
Probeer eens een screenshot te plaatsen, want voor mij spreek je op dit moment spaans (maw, ik begrijp 2 a 3 woorden van je uitleg....)
"Find what you love and let it kill you"
Je bedoelt 'Bekijk MyReact van...' etc?
Het gaat zo te lezen om de mouseover - en dat heeft waarschijnlijk niets met Vista te maken. Dus WOS => CSA + titeleditje (was: [Vista] knop Informatie leeg.)
Gebruik je misschien afwijkende CSS oid?
Het gaat zo te lezen om de mouseover - en dat heeft waarschijnlijk niets met Vista te maken. Dus WOS => CSA + titeleditje (was: [Vista] knop Informatie leeg.)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Je bedoelt dat je Hover help weg is. Heb je een nieuwe skin geinstalleerd of iets dergelijks die de hover help weg heeft gehaald, dit gebeurt niet zomaar!
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik zat in de interface van Firefox te zoeken naar die 2 iconen onder je naam... goeiemorgen...Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:35:
Het gaat niet om 1 bepaalde knop, maar de informatie die bij de knoppen horen.

"Find what you love and let it kill you"
Ja, op de computer waar ik nu achter zit staat 'bekijk MyReact van Gate'.F_J_K schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:24:
Je bedoelt 'Bekijk MyReact van...' etc?
Ja, wat je dan hoort te zien als informatie zie ik niet. Verder veranderen kleuren wel.
Ik heb niks ingesteld voor een afwijkende CSS.
Nee, de 'hover' werkt nog steeds. Ik heb geen apparte skin, gewoon standaard Vista met wat andere kleuren en een andere achtergrond. Het leek mij een bekend iets, maar het bleek later dat het niet veel voorkomt.Je bedoelt dat je Hover help weg is. Heb je een nieuwe skin geinstalleerd of iets dergelijks die de hover help weg heeft gehaald, dit gebeurt niet zomaar!
Sorry, een schermafdruk is niet mogelijk. Deze informatie wordt niet getoont op een schermafdruk.M-Opensource schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:13:
Probeer eens een screenshot te plaatsen, want voor mij spreek je op dit moment spaans (maw, ik begrijp 2 a 3 woorden van je uitleg....)
De Nederlandse taal bied niet altijd mooie vertalingen voor Engelse woorden. Vandaar dat dit verwarrent zou kunnen overkomen, maar 2 woorden kennen van mijn bericht is wel erg weinig. Ik raad je aan wat meer Nederlands te leren
Ik maak gebruik van FireFox 2.0.0.12 met het operatie systeem windows Vista.
LOL! En wat is precies een 'operatie systeem'?Ik raad je aan wat meer Nederlands te leren
Ten eerste is het fijn dat je altijd helpt met het oplossen van een probleem.
Ten tweede heb inderdaad te snel gereageerd. Het Nederlandse woord is namelijk besturingssysteem. Alhoewel operatie systeem duidelijk genoeg is om te weten wat het is. Bij Cisco heet het ook een operatie systeem.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:52 ]
Pagina: 1