Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sub Sub menu IE6

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:32
Hallo,

Ik ben bezig om in Joomla een menu te maken welke naast subitems ook nog subsubitems bevat. Dit wil prima CSS only in FF en IE7 maar IE6 ondersteund hover alleen op li. Nu is dat niet het probleem, via JS heb ik dat opgelost.

Als je even kijkt bij de url: http://tinyurl.com/3942dg

Dan zie je dat in FF (of een andere browser behalfe IE6) als je in het bovenste menu met je muis over de eerste knop gaat, dat het submenu tevoorschijn komt, en van een knop ook een subsubmenu.

Prima.

Kijk je nu in IE6, dan verschijnt het submenu wel, maar het subsubmenu is nergens te bekkennen. Dit heeft niet met de 'hover' te maken. Aangezien de rest van het menu wel getoond wordt. Dit is dus iets in mijn CSS. maar wat?

Alvast bedankt.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

probeer eens:
.menu-nav li ul li ul{
display: block;
}

Na wat kloten prutsen krijg ik hem wel zichtbaar in IE6 maar alleen als ik die laatste UL ook class parent geef, haal ik die class er weer af blijft ie ook nog zichtbaar... "kiekeboe" probleem lijkt me.

Edit:
Ik heb daar de IE Dom Explorer voor gebruikt:
http://www.microsoft.com/...5e1db91038&displaylang=en

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2008 22:49 . Reden: excuse my french ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

FF 3b4 geeft geen problemen, wel zie ik geen menu bij 'Features', of moet die nog komen?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:47:
probeer eens:
.menu-nav li ul li ul{
display: block;
}

Na wat kloten prutsen krijg ik hem wel zichtbaar in IE6 maar alleen als ik die laatste UL ook class parent geef, haal ik die class er weer af blijft ie ook nog zichtbaar... "kiekeboe" probleem lijkt me.

Edit:
Ik heb daar de IE Dom Explorer voor gebruikt:
http://www.microsoft.com/...5e1db91038&displaylang=en
Sorry voor de wat late reactie, maar ik kom er niet uit. Zelf heb ik een DOM explorer in FF, heb wat zitten prutsen met z-index, display. maar niets schijnt te werken.

Mag ik vragen wat je hebt aangepast, zodat hij wel zichtbaar was in IE6?

Anderen mogen natuurlijk ook reageren.

edit:

nvm, suckerfish al the way :)

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Verwijderd

ZpAz schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:08:
[...]

Mag ik vragen wat je hebt aangepast, zodat hij wel zichtbaar was in IE6?
Wat ik als extra heb gepost hierboven... dat is alles wat ik gedaan heb. Dus een display: block op de ul van het submenu. (en een class="parent" toevoegen waarna ie zichtbaar werd, verwijder je die vervolgens weer blijft ie staan)

De reden dat ik in IE die dom explorer heb gebruikt is natuurlijk omdat het in IE niet werkt... dus firebug of zo gebruiken in FF help dan niet echt zeg maar om te zien wat er mis kan zijn in IE...