Er is de laatste tijd vrij veel te doen rond de import van Apple producten vanuit America. Wegens de lage dollarkoers kan je relatief goede koopjes doen. Echter heeft iedereen zo zijn eigen visie er over. Ik zou 1 "handleiding" willen maken met to do TIPS en not to do TIPS voor eventuele Apple kopers. Waar, waar, waarom, hoe, ... pro's en contra's. Volgende zaken zou ik graag willen bespreken:
- invoerrechten: ja/nee, wanneer, hoeveel,... ?
- BTW: ja/nee, wanneer, hoeveel,... ?
- factuur: kan je als bedrijf online kopen en deze aankoop in je boekhouding steken?
- garantie: een gekocht Apple product, moet dat ook in België of Nederland hersteld worden? Apple Care?
- degelijkheid van niet Apple onderdelen voor in Apple producten: Ram, harde schijf,...
Graag jullie ervaringen, meningen en ideeën. Op het einde van dit topic zou ik een sorrt handleiding willen hebben. Kom niet af met "al jou vragen vinden antwoorden in de boekjes van Apple of op apple.com"
Ik wil getuigenissen en meningen van Apple users. 
Tot snel!
een appel Belg.
- invoerrechten: ja/nee, wanneer, hoeveel,... ?
- BTW: ja/nee, wanneer, hoeveel,... ?
- factuur: kan je als bedrijf online kopen en deze aankoop in je boekhouding steken?
- garantie: een gekocht Apple product, moet dat ook in België of Nederland hersteld worden? Apple Care?
- degelijkheid van niet Apple onderdelen voor in Apple producten: Ram, harde schijf,...
Graag jullie ervaringen, meningen en ideeën. Op het einde van dit topic zou ik een sorrt handleiding willen hebben. Kom niet af met "al jou vragen vinden antwoorden in de boekjes van Apple of op apple.com"
Tot snel!
een appel Belg.