Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volume ID USB stick aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Justhim
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-10 09:54
Hi,
Ik ben op zoek naar een tooltje waarmee ik het ID van een USB stick aan kan passen. Op een site heb ik gelezen dat dit wel mogelijk moet zijn maar ik kan hiervoor geen tooltje (of andere manier) vinden.
Voor het aanpassen van een Serienummer heb ik wel tooltjes gevonden, oa van sysinternals, maar ik ben echt opzoek naar het wijzigen van het Volume ID.
Via msinfo32 kan ik het ID van mijn usb stick zien, maar nu wil ik hem nog veranderen :*)

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen _/-\o_

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 22:28
Opnieuw formatteren? Ik geloof dat ie dan automatisch een andere ID krijgt?
En die tool van de Sysinternals/Winternals veranderd de SID (ofwel de windows Security IDentifier).

Zie ook: Wikipedia: Security Identifier

[ Voor 50% gewijzigd door Kosh66 op 20-03-2008 14:04 ]

• Raging_Trancer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06-2022
Ik kan nou niet echt het gevoel krijgen dat je op het Googlen je best hebt gedaan.... ;)http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=change+volume+id&meta=lr%3Dlang_nl
4e link... Ik ga er van uit dat dat tooltje doet wat jij wil, zolang het maar FAT32 of NTFS als filesystem heeft.

Waarom wil je het eigenlijk wijzigen?

[ Voor 12% gewijzigd door Raging_Trancer op 20-03-2008 14:20 . Reden: URL click-able gemaakt ]