Leuke pics, maar voor mij niet anders dan de pics die je kan maken met
wat moeite in de dierentuin... Daarnaast mis je een aantal standaard dingen in je TS noemende:
• Hoe classificeer jij jezelf? [Showcase] of [ Testcase] is wel handig te gebruiken (overigens plaats ik deze serie in laatsgenoemde)
[s]• Foto's nummeren is handig, zo weet iedereen welke foto er bedoelt wordt als er over gepraat wordt
• Je foto's zijn een beetje aso groot. Niet alleen vernuecked de hele lay-out erdoor, maar je moet ook aardig wat downloaden. Thumbs maken (zoals ook ONDER de foto staat) is wel een vereiste/handig) Fixed zie ik
Ff wat dieper op de fotos ingaande:
#1: Lekker scherp, maar ik vind de kleuren wat flets. Imo had ik het gras wat mee vibrant gemaakt met nabewerking en had ik ook wat aan de lucht gedaan.
#2: Leuk met die weerspeigeling maar verder erg saai. Daarnaast vind ik het standpunt niet echt fijn doordat de zon er lelijk opstaat en je reedelijk bovenop de tijger/luipaard/w/e kijkt......
#3: Schattig, scherp, maar ook erg saai kwa compo
#4: Beste uit de serie imo, goed scherp, mooie diepe kleuren, alleen jammer dat de luipaard met zijn rug naar je toestaat en de kop niet echt mooi gepositioneerd is
#5: Mooie foto, jammer dat hij niet in het midden staat (wat bij deze compo wel handiger is imo)
#6: Zijn arme kont is eraf

, jammer, had het plaatje voor mij wel beter gemaakt.
#7: Mooi moment genomen met de kijk van het aapje. Verder niet echt boeiend ofzo of 'outstanding
#8: Beetje donker, compo zit wel snor
#9: Leuke foto, maar zoals al eerder gezegd niet heel spannend
#10: Ja leuk, maar teveel water, had ik anders gecropped
Verder valt mij op dat je alles in portret stand genomen hebt, wat mij enorm irriteerd. Maar dat is persoonlijk
Hopelijk heb je er wat aan (en wordt ik niet afgebrand door de mede tweakers

)