Toon posts:

[XP] Kan niet inloggen.

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb hier een computer staan.. Deze kom uit een bedrijfsnetwerk en stond in een domein.
Van uit het bedrijf kreeg ik de melding dat er fouten in de computer zitten.. Dit moest ik even nakjken/oplossen.

- Win XP SP2 volledig geupdate
- Met Domein

Op dit moment staat de computer bij mij en dus uit het netwerk. Nu probeer ik onder het profiel van de desbetreffende gebruiker in te loggen. Dit wil niet lukken, ik krijg fout wachtwoord/domein/gebruikersnaam. Ik heb het met 2 andere toetsenborden geprobeerd en ook hiermee word het niet geaccepteerd.

Administrator account van het bedrijf, kom ik er ook niet meer in. Ook niet in save modes zonder netwerk verbinding en met internet kom ik er ook niet normaal in.

Wat heb ik geprobeerd:

Zonder internet aanmelden
Meerdere gebruikers aanmelden.
Save modes aanmelden

Opstarten van CD werkt niet omdat deze computer niet wilt booten van Cd in DOS. Wat overigens wel werkte onder windows.

Ik hoop dat ik jullie genoeg informatie over verstrekt heb en dat iemand mij snel kan helpen.
Alvast bedankt!

Voor meer informatie meld het.

Gr, Jack.

• Paulusbrand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-02 23:37
Hoe bedoel je je kan niet booten van cd?
Loopt hij vast?
Kom je niet in je bios om je bootpriority in te stellen?

Dit moet zover ik weet altijd werken namelijk.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoe je dit moet oplossen is wel dusdanig vaak voorbij gekomen op dit forum dat je wat mij betreft best wel even wat tijd aan research mag besteden.

Ga dus eerst maar eens door de search heen, daar staan je opties ook tussen (en de meeste weet je zelf toch al).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.