Asus maximus formula of maximus extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 443 views

• VaiNz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
Hallo,

Ik wil graag aan jullie medetweakers advies vragen, ik lees dingen over deze verschillende moederborden beide gebaseerd op x38 ( das oke voor mij ), nu is het zo dat ik ook crossfire wil gaan draaien en volgens asus is het zo dat op de maximus formula 2x 16xpci-e zit maar het draait op 4x16x dit begrijp ik niet helemaal waarom dan die specs, dan bij de extreme zit er een controller op die het verdeelt in 2x 8x pci-e evenwijdig zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat handiger zou zijn voor mij aangezien de maximus extreme ook ddr3 used, alvast bedankt.

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09-2025

ToeingTheLine

Mask of sanity

VaiNz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:27:
Hallo,

Ik wil graag aan jullie medetweakers advies vragen, ik lees dingen over deze verschillende moederborden beide gebaseerd op x38 ( das oke voor mij ), nu is het zo dat ik ook crossfire wil gaan draaien en volgens asus is het zo dat op de maximus formula 2x 16xpci-e zit maar het draait op 4x16x dit begrijp ik niet helemaal waarom dan die specs, dan bij de extreme zit er een controller op die het verdeelt in 2x 8x pci-e evenwijdig zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat handiger zou zijn voor mij aangezien de maximus extreme ook ddr3 used, alvast bedankt.
Probeer eens wat leestekens te gebruiken, er staat niet één punt in je stukje. Het lijkt wel alsof je een buitenlander bent die een half jaar de taal spreekt man.

Life is what you others make it.

Verwijderd

falling_down schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:00:
[...]

Probeer eens wat leestekens te gebruiken, er staat niet één punt in je stukje. Het lijkt wel alsof je een buitenlander bent die een half jaar de taal spreekt man.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Zoals ik in je op slot gegane topic al zei, dit staat gewoon in je manual voor de maximus formula:

"2x PCIe x16 (@full x16, x16 speed)"

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Zie Wat is handig voor prestaties hier !! :). Dat topic is niet enkel op slot gegaan omdat het meer een 'PMG vraag' was. Let overigens even op de leesbaarheid, dit is verre van duidelijk.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.