Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MAVEN] dependencies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben sinds kort bezig met maven 2 en heb hier een vraag over!

Ik heb een project opgezet met maven en heb een aantal dependencies aan mijn project (pom.xml) toegevoegd! Het builden van een jar gaat allemaal prima!

Nu wil ik mijn project deployen op mijn tomcat server, alleen heb ik dan uiteraard de dependencies nodig die in mijn repository staan. Hoe kan ik in mijn pom.xml aangeven dat deze lib moeten worden mee genomen in het creeren de jar of hoe kan ik gemakkelijk mijn benodigden jars uit mijn respostory halen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Verwijderd

Ik neem aan dat je voor een web project in plaats van een Jar een War wilt bouwen. Het zou mooi zijn als je een 'war' project had..... ;)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:42
geen programmeerprobleem, maar eerder een vraag mbt devtools dus:
-> DTE

https://fgheysels.github.io/

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:37

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Voor een erg goede inleiding en referentie: Maven: The Definitive Guide

Voor een hele hoop maven plugin links en andere handige links. m'n delicious links Die lijst in combinatie met de delicious firefox plugin is altijd mijn quick reference voor Maven.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:45:
Ik neem aan dat je voor een web project in plaats van een Jar een War wilt bouwen. Het zou mooi zijn als je een 'war' project had..... ;)
Ja bedoel ook war ;) maar ik wil de jars van de libs die ik nodig heb meenemen daarin, maar weet niet hoe?

Verwijderd

Wanneer jij een WAR project hebt en je doet een 'package' fase dan worden alle opgegeven debs daarin meegenomen. Ik denk dat dat overigens wel in de docs van Nick_S te vinden is.

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:37

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Om je nog een kleine hint te geven: Chapter 5. A Simple Web Application.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Pagina: 1