Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IE6 niet compatibel

Pagina: 1
Acties:

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-11 10:31
Hallo,

Alweer eens een probleem met de IE-varianten. In IE7 heb ik in tussen alles gekregen hoe ik het wil. Nu in IE6 krijg ik toch wel iets heel vreemd en ik vind niet direct waar het probleem zicht kan bevinden.

De site: gunter.nice2you.net

Dus in IE6 zie je dus spaties tussen bepaalde zaken die totaal ongewenst zijn, als je het bekijkt zal je wel direct weten wat ik bedoel.

Nu mijn vraag is, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:48
Die witte lijn is bij mij het enige in IE6 wat een probleem geeft dat ie niet helemaal uitgelijnd is. Hij staat ook los van de rest van het wit. Dit geldt overigens voor al die afgeronde lijnen.

Zorg er trouwens even voor dat mensen gewoon met een klik op de email kunnen mailen. Wat je doet wordt eigenlijk alleen op fora gebruikt om zo niet allemaal spam binnen te krijgen.

• Lorduh
Arunia schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:40:
Die witte lijn is bij mij het enige in IE6 wat een probleem geeft dat ie niet helemaal uitgelijnd is. Hij staat ook los van de rest van het wit. Dit geldt overigens voor al die afgeronde lijnen.

Zorg er trouwens even voor dat mensen gewoon met een klik op de email kunnen mailen. Wat je doet wordt eigenlijk alleen op fora gebruikt om zo niet allemaal spam binnen te krijgen.
Ok mag ik even een screenshotje :?

Hmmz, ik denk dat je dus ook de spatie bedoelt waarover ik het heb. Maar wet je toevalig ook hoe ik dit best kan oplossen?

[ Voor 10% gewijzigd door Lorduh op 20-03-2008 10:45 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:48
Ik heb net de site geopent in FireFox en zie nu hoe het eruit moet zien eigenlijk.
De afgerond stukken moeten dus gewoon aan elkaar vast zitten.
Ikzelf zou eigenlijk gewoon een plaatje van dat formaat nemen als een gif en deze als achtergrond in de div zetten. zo groot zal die niet zijn. Ook met een inbelverbinding moet dat goed te doen zijn.
Je hebt meteen het hele gezeur met die "spaties/enters" niet meer.

Ik heb naar de bron van je site gekeken en naar je css. Zoiezo maak ik ze niet op die manier, dus kan er ook niet echt iets aan ontdekken om eerlijk te zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 20-03-2008 10:54 ]

• Lorduh
Ik ga eerst nu een beetje proberen te spelen met _ en dan margins.

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 17:28
Conditional comments ipv underscores gebruiken is wellicht een 'betere hack'.
HTML:
1
2
3
<!--[if lte IE 6]>
 <link type="text/css" rel="stylesheet" href="/css/ieonly.css">
<![endif]-->

Meer info: http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms537512.aspx
Pagina: 1