Sinds ik InDesign CS3 heb draaien (ongeveer een half jaar) heb ik regelmatig het probleem dat InDesign niet meer bereikbaar is nadat ik het even verborgen heb. Dit verbergen doe ik door met ALT op het bureaublad te klikken. Als ik dan met ALT+TAB of door gewoon op het icoontje van InDesign in de dock het programma weer naar voren wil halen lukt dat niet. De enige manier om verder te werken is InDesign geforceerd te stoppen en opnieuw op te starten. Vraag me af meer mensen hier last van hebben.
Bij mij doet dit probleem zich voor op een MacPro 266 3GB met Leopard en een iMac 24" 4GB ook met Leopard
Ik probeer het nu op te lossen door met spaces te werken en InDesign dus niet te verbergen maar in z'n eigen space te draaien maar ik vind dit niet echt handig. Is dit nu net zo'n bug als de bouncing icon van Acrobat?
Bij mij doet dit probleem zich voor op een MacPro 266 3GB met Leopard en een iMac 24" 4GB ook met Leopard
Ik probeer het nu op te lossen door met spaces te werken en InDesign dus niet te verbergen maar in z'n eigen space te draaien maar ik vind dit niet echt handig. Is dit nu net zo'n bug als de bouncing icon van Acrobat?