Game router

Pagina: 1
Acties:

• Kolomos
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 13:29
Dag Jongens,

Ik ben al een tijdje bezig met netwerken en nu wil ik een fatsoenlijke router aanschaffen om een PS3 + XBOX 360 zonder problemen op aan te sluiten, en natuurlijk met nogsteeds gebruik van mijn pc.

Alleen omdat deze systemen, samen met combinatie van mijn pc die constant DC++ heeft aanstaan dus veel te NATS te verwerken heeft vraag ik me echt af wat een stabiele router is.

Draadloos is welkom, maar is niet noodzakelijk.

Zou ik mogen vragen wat jullie advies is in deze situatie.

Budget:

max 130 euro

Bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In principe zullen de meeste routers van A-merken goed genoeg zijn, met een enkele uitzondering. Daar kan je echter achterkomen door reviews te lezen. Welke routers heb je zelf al bekeken, en waarom vind je ze wel of niet geschikt?

Als je straks toch wat problemen krijgt, dan kun je natuurlijk altijd je DC++ instellingen wat omlaag schroeven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:47

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is een Linksys WRT54GL + DD-WRT firmware niet wat? Kun je een hoop mee instellen. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Kolomos
Njah ik was eerst erg onder de indruk van de N-belkins, en die hebben een hoop probs met de playstation 3's en toen na wat verdere zoektochten kwam ik erachter dat de G(Linux) versie een beetje onstabiel was.

Dus ik dacht, laat ik maar hopeloos de vraag hier stellen ;)!

**edit** eh zit ook op een 100 mbit connectie.. dusjah..

[ Voor 9% gewijzigd door Kolomos op 19-03-2008 23:07 ]

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je van elke router informatie zoekt, kom je geheid hits tegen van probleemfora en die specifieke router d'r bij.

Hier draait de GL perfect, imo één van de betere routers tot nu toe.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Kolomos
PD2JK ik ben ook enorm blij met je advies. Maar wil er gewoon zeker over zijn :)!

Tevens even gekeken en de DIR-655 komt ook wel aardig uit de lijn. Maar PD2JK heb je een xbox of ps 3 erop aangesloten als ik vragen mag?

• PD2JK

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Nee heb ik niet, maar wel drie PC's, een printer en een laptop. (Waarvan alleen de laatste twee draadloos.)

• Kolomos
**edit**

PD2JK ik ga jou advies opvolgen en ik ga nu de Linksys WRT54GL halen.

Is idd veel mee in te stellen en redelijk stabiel met linux, ik had de G versie review gelezen.

En achjah, al wat zou het erg zijn als ie eens vastloopt, even rebooten en tadaa!

Dus thanks, ik zal vast nog vragen hebben emt het upgraden :)!

[ Voor 76% gewijzigd door Kolomos op 20-03-2008 01:18 ]

• Kolomos
PD2JK heb net mijn WRT54GL binnen :), maar na het instaleren en na resetten blijft hij op een zweedse taal staan, en ik heb totaal geen idee waar ik dat kan aanpassen, weet iemand van jullie dit???

Mvg,
Xavier
Pagina: 1