Modbreak ... auw

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
ik kreeg even een wtf moment van de modbreak
[Vista] Streaming audio en video werkt niet*
fish schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:30:
ja

maar even serieus ik vermoed dat je wat codec zooi mist

[modbreak]
da's wel erg kort en bondig, nietwaar? Bovendien heb je voor een normale webradio stream geen extra codecs nodig, dus enige motivatie achter je post zou geen kwaad kunnen.
[/]
nul info, geen voorbeelden van site die hij heeft geprobeert .. ik krijg op m'n vingers getikt in het topic altans zo voelt het ... doe dan even een pm, het was toch niet alsof liep te klootzakken ofzo ?

wellicht heb ik iets getiks wat vervangen is door alt-92 (geen idee eigenlijk)
maar dit vind ik een beetje te cru eigenlijk

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wil je dit echt als beleidstopic bespreken (dan zit je hier in Lieve Adjes goed namelijk), of wil je het gewoon over dit specifieke voorval hebben?

Voor dat laatste kan je namelijk beter in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier terecht eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook gewoon het advies ter harte nemen en wat uitgebreider zijn ;)
Ik zie je wel vaker oneliners of nog erger enkelvoudige woorden neerplempen waar mensen niet zoveel aan hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
nou ja .. het ging me meer om het specifieke voorval, niet zozeer over het beleid

Ik neem adviezen ook wel ter harte ... maar als het zo moet ligt de motivatie wel een stukje lager zeg maar ...

Ik ben ook wel een (onbewust)lomp. maar ik ben het niet eens met de uitschieter, en als je hem zelf weghaalt (het is tenslotte een advies) , dan wordt dat ook niet gewaardeerd door jullie, althans dat is de indruk .

edit:
ik zal eens beter gaan letten op m'n oneliners ....

[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 19-03-2008 22:01 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

fish schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:59:

edit:
ik zal eens beter gaan letten op m'n oneliners ....
Volgens mij kunnen tientallen modjes en doktertjes (en schijnt zelfs dat er hedentendage 'forum-coordinatoren' rondlopen) met lange droge uitleg van het 'beleid' niet beter en duidelijker maken 'waarom' er zo ingegrepen wordt en hoe succesvol dat is, dan jijzelf met deze uitspraak ;) :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

fish schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:59:
nou ja .. het ging me meer om het specifieke voorval, niet zozeer over het beleid
Ach, het kan ook deels toeval zijn dat net jij het treft :). Wellicht lijkt een 'publieke terechtwijzing', maar dat is vaak helemaal niet de bedoeling :). Het grote voordeel van een bericht op het forum in plaats van een PM is dat de rest van de bezoekers het ook meteen mee kan lezen.

Ik zet regelmatig een postje neer om mensen erop te wijzen een bron toe te voegen bij quotes van krantenartikelen en dergelijke. Als ik dat in het topic zet lezen meer mensen het dan als ik iedereen die het per ongelijk vergeet een DM stuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

eamelink schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:12:
[...]
Ach, het kan ook deels toeval zijn dat net jij het treft :). Wellicht lijkt een 'publieke terechtwijzing', maar dat is vaak helemaal niet de bedoeling :). Het grote voordeel van een bericht op het forum in plaats van een PM is dat de rest van de bezoekers het ook meteen mee kan lezen.
Toch zal een Modbreak in je post wel vaak overkomen als een publieke terechtwijzing; in dit geval had de moderator toch ook wel een reply kunnen maken met het verzoek het te onderbouwen? Ook modjes kunnen wel eens wat te onbehouwen zijn (zouden ze dan toch menselijk zijn? :o ;) ).

Het zal wel door de kleurtjes van de modbreak komen, het knalt er namelijk uit :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Topicstarter
RM-rf schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:08:
[...]

Volgens mij kunnen tientallen modjes en doktertjes (en schijnt zelfs dat er hedentendage 'forum-coordinatoren' rondlopen) met lange droge uitleg van het 'beleid' niet beter en duidelijker maken 'waarom' er zo ingegrepen wordt en hoe succesvol dat is, dan jijzelf met deze uitspraak ;) :)
een pm werkt bij mijn ook wel hoor. check hoeveel messages ik heb gehad en wat er in staat
het is niet alsof ik overal lak aan heb ....

Als ik het niet eens ben met een collega ofzo, dan spreek ik hem eerst persoonlijk aan.
en doe ik dat niet 'en publique'. (als dat niet help veranderd dat ook natuurlijk).
eamelink schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:12:
[...]

Ik zet regelmatig een postje neer om mensen erop te wijzen een bron toe te voegen bij quotes van krantenartikelen en dergelijke. Als ik dat in het topic zet lezen meer mensen het dan als ik iedereen die het per ongelijk vergeet een DM stuur :)
sja weet je ... als het terecht is heb ik er niet zo'n moeite mee
als je een punt probeert te maken die het hele topic aangaat zet je dat meestel boven de quick-reply

Iperf

Pagina: 1