De specificaties zijn tegenwoordig niet meer ultramodern maar kunnen zeker nog mee!
Beeldschermpje heeft een resolutie van 176x220 pixels wat tegenwoordig niet meer je van het is.
Voor de rest bevat hij een 2MP camera met LED-flits, BlueTooth en je kunt er mee emailen/ browen.
Interne geheugen is 64MB en is uit te breiden met MicroSD en / of Transflash geheugenkaartjes...
te vinden. Wat trouwens wel een leuke feature is, is dat je radio op kan nemen op je Levi's Phone!
Een volledige specificatielijst vind je hier
Hij is te verkrijgen in drie kleuren: Silver, Black & Copper

Hij is al geintroduceerd in het eind van 2007, maar ten eerste vind ik dat het een bizar mooi
telefoontje is* en ten tweede is er nog geen topic over hier op GoT en dat kan natuurlijk niet
* (meer qua design dan qua functies)
Hier nog wat reallifepic'jes van de zilveren versie:

Hij is ook echt heel schaars leverbaar. Ik heb 'm in combinatie met verschillende abbo's gevonden bij de Phonehouse & Typhone. De losse prijs is zo'n kleine 300,- voor een los exemplaar via een webshopje.
Hij staat nog niet in de PriceWatch dus zal 'm vandeweek even proberen toe te voegen!
In mijn geval mag ik dus binnenkort m'n abbo'tje weer verlengen en ik vind dit wel een leuk phone'tje voor 'erbij'. Ik heb een losse simlockvrije iPhone die als 'main'mobieltje wordt gebruikt maar, die soms toch wel iets te groot, log, duur is om mee uit te gaan. En dit vind ik wel een erg geil en trendy telefoontje (vond de Samsung P300 ook echt geweldig qua design, de P310 daarentegen zeker niet) om erbij te hebben
Iemand ervaringen met deze phone of niet... en wat zijn jullie meningen hierover?
'Je bent echt gek' of 'Wel leuk als tweede mobieltje aangezien z'n exclusiviteit'
Tevens nog een leuk unbox-filmpje:
En voor de Italianen onder ons:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit