Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn Vista x86 wil updaten met het Service Pack 1, krijg ik na het op nieuw opstarten tijdens de installatie een zwart scherm met de knipperende tekst:
!! 0xc0000034 !! 253/72318 (_000000000000000.CDF-MS)

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:

Reparatie vanaf de Vista DVD :(
Via de vista dvd naar cmd en daar chkdsk /f maar kan ik niet mee vinden (check deze site: http://forums.microsoft.c...?PostID=2546752&SiteID=17) :(

Dus is er iemand die me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net ook geprobeerd optie 1 en twee geen rersultaat. En optie drie kan ik geen description toe voegen. Bij alle namen en codes geeft hij aan dat er al zo een discription is en als ik een extra command aan het einde toevoeg dan zegt hij dat ik geen description heb gegeven terwijl dat er wil instaat. 8)7 :?
Voorbeeld:
bcdedit -create {bootmgr} -d "Good Vista boot" device partition=c:

Heeft iemand nog andere opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

_Arthur

blub

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:35:
Heb ik net ook geprobeerd optie 1 en twee geen rersultaat. En optie drie kan ik geen description toe voegen. Bij alle namen en codes geeft hij aan dat er al zo een discription is en als ik een extra command aan het einde toevoeg dan zegt hij dat ik geen description heb gegeven terwijl dat er wil instaat. 8)7 :?
Voorbeeld:

Probeer eens zonder spaties in het description field.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:35:
[...]

Voorbeeld:

bcdedit /rebuildbcd
of bcdedit /?
En dan alle opties die wat interessant lijken proberen, baat het niet schaadt het niet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 20-03-2008 18:48 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May