• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-01 20:02
Hallo,

Ik heb sinds kort een televisie gekocht voor op m`n slaapkamer, en heb ook een extra decoder erbij.

Nu moet ik echter nog een extra Smartcard hebben, op m`n andere smartcard, die ik in de woonkamer heb kan ik kijken naar het Basis pakket + Tele2.

Nu wil ik echter ook een smartcard voor op m`n kamer met dezelfde zenders, en ik meen ergens gelezen te hebben dat dit €1 per maand kost, aan administratie kosten.

Maar moet ik daarvoor wel een nieuwe smartcard kopen, of krijg ik deze van CanalDigitaal?

Mvg. Dirk.

Verwijderd

Hai, ik heb deze setup zelf ook.

Hier vind je het antwoord: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=663
2e of 3e smartcard met korting
Wanneer u beschikt over een smartcard met daarop minimaal het Basis-pakket, komt u in aanmerking voor de speciale korting op uw tweede of derde smartcard. U betaalt dan slechts € 1,- aan abonnementskosten per maand (per smartcard) voor het Set Top Box-pakket op uw tweede of derde smartcard (aanschaf smartcard zelf niet inbegrepen).

Deze korting kan alleen worden geactiveerd wanneer er geen betaald zenderpakket actief is op de 2e of 3e smartcard. Download het formulier 2e/3e smartcard registreren om uw 2e of 3 smartcard aan te melden voor deze korting. Neem voor meer informatie of advies contact op met CanalDigitaal via Mijn CanalDigitaal.

Wanneer u gebruikt maakt van een 2e/3e smartcard tegen het speciale tarief van € 1,-, gaat u zowel voor de hoofdkaart (met minimaal het Basis-pakket) als de 2e en/of 3e smartcard (beide met Set Top Box-pakket een nieuw jaarcontract aan.
Kortom...

Je moet zelf een tweede smartcard aanschaffen. Deze moet je registreren, waar je het gebruikelijke tarief voor betaalt. Vervolgens kun je m.b.v. een formulier aangeven dat je gebruik wilt maken van de korting op het abonnementsgeld op je extra smartcard en betaal je voor set top box op die kaart 1 euri.

Mijn advies is om ze te mailen. Dat kan je doen in jouw canaldigitaal, die staat links onder in op de site van canaaldigitaal

Ik snap alleen niet zo goed wat je vraag in dit deel van het forum doet... 8)7

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-02 07:38
DirkZzZ schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:35:

Nu wil ik echter ook een smartcard voor op m`n kamer met dezelfde zenders, en ik meen ergens gelezen te hebben dat dit €1 per maand kost, aan administratie kosten.

Maar moet ik daarvoor wel een nieuwe smartcard kopen, of krijg ik deze van CanalDigitaal?

Mvg. Dirk.
Dat gaat zo wie zo niet lukken dezelfde zenders je krijgt op die tweede kaart alleen het settop pakket.
Dus geen basis pakket en Tele2 welke zenders dan wel kun je op de site van CDS vinden.