[ Voor 28% gewijzigd door Harm op 19-03-2008 20:44 ]
Sowieso moet er misschien even gekeken worden door een PW-mod of de rest van de reacties/beoordelingen wel overeenkomen met de regels.
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
☻/
/▌
/ \
was met hem bezig om gegevens uit te wisselen, het enigste wat ik van hem kreeg was zijn banknummer. ik wilde zijn adresgegevens erbij hebben(normaal toch?), maar dat vond hij niet nodig. tja, toen heb ik van de koop afgezien
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
☻/
/▌
/ \
het is gegaan zoals ik aangaf, ik heb daarna hem ook een negatieve beoordeling gegeven(ook waarom), maar die is wel weggehaalt.Kixtart schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:51:
Diegene geeft iig een andere reden.
ik had de aanbieder netjes benaderd op zijn ad, en hij was direkt al niet netjes terug(bot antwoord,en geen naam). toen heb ik hem om zijn bank en adresgegevens gevraagt, en kreeg alleen zijn banknummer en een naam. alsnog gevraagt om zijn adres,maar toen kreeg ik als antwoord: je hebt mijn adres niet nodig om geld over te maken. daarna heb ik hem gezegt ,geen zaken met hem te willen doen. samen met de negatieve beoordelingen die hij toen had, vertrouwde ik het niet meer.
(dit is mijn verhaal, kijk maar wat je er mee doet)
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Dus het ging alleen over het vooruit betalen wat hij ook aangeeft. Het enige wat ik in dit geval niet snap is dat jouw beoordeling verwijderd is en de beoordeling bij jou niet....combinatie met zijn feedback, had ik er weinig vertrouwen in om eerst geld te storten.toen heb ik hem gevraagt of hij het eerst wilde opsturen, en dat ik daarna zou betalen
Edit:...en heeft deze survey verwijderd. De reden hiervoor is dat de User Survey uitsluitend bedoeld is voor evaluaties op basis van een daadwerkelijke transactie of poging daartoe.
De redenen hiertoe (vanaf deze post even lezen):
Microkid in "V&A: beoordelingen niet terecht."
[ Voor 9% gewijzigd door Kixtart op 29-03-2008 11:44 ]
☻/
/▌
/ \
wel lachenKixtart schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:41:
Quote van jou in je beoordeling:
[...]
Dus het ging alleen over het vooruit betalen wat hij ook aangeeft. Het enige wat ik in dit geval niet snap is dat jouw beoordeling verwijderd is en de beoordeling bij jou niet.
[...]
Edit:
De redenen hiertoe (vanaf deze post even lezen):
Microkid in "V&A: beoordelingen niet terecht."
is trouwens voor het eerst dat ik dit lees. moet er nog wel even aan toevoegen, dat ik als laatste, hem dat voorstel van eerst verzenden en na die tijd betalen nog wel heb gedaan. en dat wilde hij niet, dus is de koop gewoon niet doorgegaan.
ik was er vanuit gegaan dat deze beoordeling, uiteindelijk zou verdwijnen.
zou verder niet weten wat ik hier aan toe moet voegen, ik handel mijn zaakjes altijd correct af.
en als ik verder alles een beetje goed heb gelezen , over het geven van beoordelingen, zonder dat er een daadwerkelijke transactie heeft plaatsgevonden, dan zitten jullie onderling nog niet eens op 1 lijn.
dus iemand die direkt gaat klagen is in het voordeel, en zijn verhaal word dan maar als geloofwaardig beschouwd?(dat zou je ook als schuldbekentenis kunnen zien,om een ander voor te zijn)
[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 31-03-2008 10:43 . Reden: perfekt is iets te overdreven, correct is goed genoeg. ]
☻/
/▌
/ \