Toon posts:

Z5500

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb soms dat in 1 x me geluid zachter wordt van me setje ( en dan in 1 x weer harder ) en dan doe ik me test met creative soudnmixer ( heb een creative audigy SE soundcard ) en dan gaat die alle boxen langs je weet links voor / rechts voor enzo alleen ik hoor alleen links voor en rechts voor de rest niet.

me pid nummer is 746 is dat goed of niet goed of is dat een oude ( hij komt van alternate )

heb dus ook de topic's gelezen van tm030614 maar ik weet niet of dit die voorkomende problemen/plopjes zijn ? en of ik alternate hierop moet aanspreken of logitech ? heb hem net 2 dagen

• boatfreak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09-2025
Lijkt mij een probleem met de decoder. Hoe heb je hem aangesloten?
Ik neem aan dat dit gebeurt tijdens het afspelen van een dolby digital signaal via de digitale ingang van het apparaat?

Ik heb hem zelf niet maar weet wel zeker dat dit niet het plopjes probleem is. (dan hoor je namelijk plopjes :P )

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

we verwachten hier leesbare posts, en dat je zelf wat moeite doet om uit te zoeken wat er aan de hand is. Kijk eens hoe de boel ingesteld is, en of alles netjes aangesloten is. Op deze manier heeft je post 0% overlevingskans.

Leesvoer: Het algemeen beleid

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.