Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik ben op zoek naar een nieuwe mobiele telefoon. Er zijn er verschillende die ik mooi vind (vooral omdat ze niet te groot zijn), zoals de Samsung P520 Armani en de Nokia 6500 Slide.

De specs van deze telefoons verschillen echter, vooral qua netwerkondersteuning en internetmogelijkheden. Zo heeft de Nokia een heuse Opera browser en ondersteunt UMTS en HSDPA. De Samsung ondersteunt alleen GPRS.

Omdat de Samsung kleiner en vooral lichter is, heeft deze licht mijn voorkeur. Alleen: internetten op dat ding zal wel ontzettend traag zijn. Nu wil ik van jullie graag het volgende weten: hoe fijn is het om te internetten met je mobiel? Ik heb het links en rechts wel gezien, maar GPRS, UMTS, het is altijd traag. En als een pagina dan ingeladen is, scroll je je een ongeluk om een berichtje te lezen of foto te bekijken. Ik wil niet de Nokia kiezen op de aanname dat ik de internetmogelijkheden wel zal gaan gebruiken, terwijl achteraf blijkt dat het zo traag is dat ik er toch niets mee doe.

Wat zijn jouw ervaringen met internet op je GSM? Welke telefoon gebruik je daarvoor? Zijn er sites specifiek voor een 240 bij 320 pixel schermpje? Is MSN Messenger praktisch op een GSM? Waar gebruik jij de internetmogelijkheden van je telefoon vooral voor?

Hetzelfde voor beeldbellen: wie heeft daar al ervaring mee?

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

ik heb een mda vario, internetten gaat redelijk snel, msn werkt ook prima.

Gebruik het vooral om me hotmail te bekijken en eventueel prive berichten van een forum waar ik lid van ben.

Stap nu over op de iphone, hopen dat dat net zo goed gaat.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is een verkapt 'welk toestel moet ik nemen'-topic en die zien we hier liever niet. De een zal je een P520 aanraden, terwijl een ander je juist een 6500 aanraadt. Beide met even goede redenen en dezelfde overtuiging, daar heb je dus niets aan.

In dit forum staan veel topics over telefoons met hun mogelijkheden. Daarnaast kan je hier ook veel informatie vinden over de verschillende data-abonnementen en de bijbehorende snelheden. Voorts kan je altijd nog naar een winkel gaan of Google gebruiken om nog meer informatie te verkrijgen.

Succes met het maken van de keuze :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.