Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij het aanzetten, na het ontgrendelen, van mijn ASUS A639 krijg ik een scherm (nr.2/5) om me bij Windows Live aan te melden. Hierna 3 tot 8 maal anuleren totdat ik het startscherm krijg.
Hoe kan ik meteen naar start gaan, zonder telkens anuleren te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
wow, dat is niet echt duidelijk

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows-key :? Alt-tab :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
huh?
Een beetje meer informatie zou erg handig zijn?
Dit is net zoiets als mijn auto start niet meer, wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Lees je bericht eens door en vraag je af hoe iemand anders dat zou kunnen begrijpen. ;)

Geef eens rustig aan wat precies je probleem is, wat je reeds hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ik zal proberen om wat duidelijker te zijn.
Ik zet mijn PDA ASUS A 639 uit door de aan/uit schakelaar enkele seconden in te drukken.
Daarna komt de melding LET OP "Systeem afgesloten ja/nee"
Door op ja te klikken schakelt het apparaat uit.
Als ik vervolgens de PDA weer aanzet zie ik op het scherm "Windows mobile" en daarna komt de melding:" Aanmelden bij Windows Live" Ik zie dan een invulscherm om mijn e-mailadres en wachtwoord in te vullen.
Hierna kan ik kiezen uit aanmelden of annuleren.
Aangezien ik niet naar Windows Live wil gaan, maar gewoon het startscherm wil hebben tik ik met mijn stylus "annuleren" aan. Dit moet ik verschillende keren doen voordat ik op het gewone startscherm kom.
Ik heb al eens een keer ingelogd bij Windows Live, maar daar kan ik niets vinden om te voorkomen dat mijn PDA automatisch met Windows Live wil opstarten.
Ook heb ik met behulp van de verkenner alle bestanden in mijn PDA waar Windos Live in voorkomt verwijderd, maar niets helpt.
Wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Je zou bij start -> programma's eens windows live op kunnen starten
dan bij de opties eens kijken wat er te vinden valt.
Ook vraag ik me af of je misschien windows live op je vandaag scherm hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij start > programma's staat geen Windows Live.
Op het vandaagscherm is ook geen Windows Live te vinden. Op mijn PDA kom je alleen de woorden "Windows Live" tegen als ik mijn PDA wil aanzetten. Dat is het probleem dus. Nergens op de PDA zie je nog "Windows Live" staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. :)

Het bleek dat er toch iets van Windows Live op de PDA te vinden was. Namelijk een cookie. Nadat ik alle cookies had verwijderd was het probleem opgeloist. Raar maar waar. Snapt iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. :)

Het bleek dat er toch iets van Windows Live op de PDA te vinden was. Namelijk een cookie. Nadat ik alle cookies had verwijderd was het probleem opgelost. Raar maar waar. Snapt iemand dit?
Pagina: 1