Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash] tween class werkt lokaal maar niet online

Pagina: 1
Acties:

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14
Na 2 dagen zoeken ben ik nog geen stap verder, wie kan me uitleggen wat er mis gaat?
Ik importeer de tween class van flash op de volgende manier:

Frame 2
Flash ActionScript:
1
2
import mx.transitions.Tween;
import mx.transitions.easing.*;

op datzelfde frame, een paar regels later heb ik de volgende functie

Flash ActionScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
function slidetoright()
    {
    if (moving == false)
        {
        moving = true;
        var slidetorighttween:Tween = new Tween(mc_slideshow, "_x",Strong.easeIn, 0, 1000, 16);
        slidetorighttween.onMotionFinished = function()
            {
            var slidefromlefttween:Tween = new Tween(mc_slideshow, "_x",Strong.easeOut, -1000, 0, 16);
            slidefromlefttween.onMotionFinished = function()    { moving = false; }
            nextslide();
            }
        }
    }

Zodra ik lokaal test, werkt alles. maar wanneer ik de swf ga uploaden dan werkt het niet meer.
Wie kan me uitleggen wat er mis gaat?

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:14
Ik ben inmiddels al een kleine stap verder.

Er wordt gebruik gemaakt van een projector file (.exe). Deze projector file staat lokaal en checkt of er een internet connectie aanwezig is. Wanneer deze aanwezig is wordt er vanaf de server een swf bestand gedownload waar de rest van de actionscripting in staat.

Als ik de swf op de server open in internet explorer van werken de functies die gebruik maken dan blijkt het te werken. Als ik de swf open via de projector file dan werkt het niet meer.

de classes importeren in de projector file biedt geen soelaas.

[ Voor 6% gewijzigd door GewoonNico op 19-03-2008 19:56 ]