Toon posts:

Haier H51 "fn" toetsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Mijn excuses als ik deze Topic in de verkeerde categorie heb gezet..!! (Ben nog niet helemaal bekend hier op GoT)

Mijn stiefvader heeft gisteren avond een Notebook (Haier H51) achter gelaten, die moest opnieuw geïnstalleerd worden, dus heb ik dat gedaan, maar voordat ik aan de herïnstallatie begon heb ik een beetje met de FN toetsen zitten spelen, VOOR de herïnstallatie werkten ze alleen nog, nu heb ik hem opnieuw geïnstalleerd, maar werken de: fn+F2(Wireless AAN of UIT zetten), fn+F10(Geluid op MUTE zetten), fn+F11(Volume LAGER) en de fn+F12(Volume HOGER) niet meer. De rest van de toetsen werken gewoon zoals het hoord.

Ik heb op de site van Haier gezocht naar drivers, Maar ik kan geen Toetsenbord drivers/updates vinden.
Wie kan me helpen met dit lastige probleem..?? (Ik weet ook niet of het noodzakelijk is voor mijn stiefvader, maar ik irriteer mezelf eraan omdat ze het voorheen wel deden, en nu niet meer).

Alvast bedankt voor jullie aandacht en Steun..

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-01 00:03
Had ik ook met een medion bleek de launcher te zijn. Dus zoek eens naar ...launcher... op de haier website.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:05

JdM

Humbled

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net met Haier nederland aan de telefoon gehangen, en hun zeggen dat ik eerst de: ATKACPI en INF Driver moest installeren, en daarna pas de rest.

Dus ga ik dat maar eventjes proberen, Toch bedankt voor jullie inzet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic kan gesloten worden, Ik heb eventjes de ATKACPI driver geïnstalleerd, en alles werkt weer zoals het hoort te werken.. Nogmaals Hartelijk bedankt voor jullie denkwerk.. :D
Pagina: 1