Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik wou weten of iemand hier misschien een programma weet om beelden van netwerk camera's op de PDA te krijgen.
Ik wil namelijk overal ter wereld kunnen zien wat er op die camera gebeurd, alleen als ik nu naar de camera ga krijg ik die standaard active-x error.
Ik heb al heel wat af gegoogeld voor een active x plugin voor pda maar ik heb niks kunnen vinden of ik zoek naar het verkeerde.
Dus als iemand wat weet hoor ik het graag.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Geef aub eens wat meer informatie:
• over wat voor PDA hebben we het precies? (dit vraag ik met het oog op het OS)
• wat heb je zelf reeds onderzocht (en dan verwachten we iets meer dan 'ik heb gezocht op Google')
• is het misschien mogelijk om de betreffende beelden zonder active-x te bekijken?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 19:28
Er zijn wat camera`s waarvoor een speciale java module is geschreven voor op de PDA/MDA, die werken dan via GPRS/3G. Maar goed wat meer specificaties zou handig zijn, want hier kunnen we natuurlijk niets mee :).

[ Voor 8% gewijzigd door rafler op 19-03-2008 16:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik maak gebruik van een hp ipaq4150 windows CE 4.20
Klik hier voor de specs
En een TV7204 draadloze netwerk camera
klik hier voor de specs
Het is niet mogelijk om de beelden in firefox te lezen, dan krijg je active-x error(dus ik ga ervan uit dat je echt active-x nodig hebt).
De camera is gewoon te bereiken via internet (ik kan een link plaatsen indien nodig).

Ik nam aan dat ik een soort van active-x plugin zou moeten downloaden voor PDA en ik heb inderdaad al wat dingen over java gelezen maar ik weet verder niet wat ik daar mee aan moet.
Er staat wel dat je de camera beelden op een mobiel kan weergeven maar ik heb dit verder nog niet kunnen testen, en met de handleiding kom je ook niet echt veel verder.
Kortom weet ik eigenlijk niet wat ik nodig heb om zoiets werkende te krijgen.