Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Dat is je optieStartpagina voor nieuwe tabbladen openen i.p.v een lege pagina
Heb je IE al herstart?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jep, maar ook dat helpt niet
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Bij mij werkt het onder :
Vista business, IE 7.0.6000.16609 (NL)
W2K3 Server enterprise SP2, IE 7.0.5730.11 (EN)
[ Voor 42% gewijzigd door asfaloth_arwen op 19-03-2008 14:50 ]
XP Pro NL (SP2) en IE 7.0.5730.13asfaloth_arwen schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:38:
Toch zou dat het moeten zijn, hier werkt het zelfs zonder restart van IE. Welk OS/IE7 versie?
Versie 7.0.5730.13, laat me raden CeH? En daarnaast ook XP Professional Edition 32-bit NL, SP2.
[ Voor 25% gewijzigd door Jejking op 19-03-2008 14:42 ]
hier versie 7.0.5730.11 trouwens
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
als ik IE open dan opent hij 7 tabs met ieder verschillende pagina en wil ik dan een tab bij dan opent hij de eerst vermelde startpagina (google)
Ik heb dan ook wel Vista business SP1 x64 ENGELS
Dan heb je ook 7 adressen staan bij je startpagina ook niet...?, dan werkt het bij mij wel maar ik wil dus niet gelijk al zoveel tabbladen in 1 keer openen.Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:51:
7.0.6001.18000 en hier lukt het wel
als ik IE open dan opent hij 7 tabs met ieder verschillende pagina en wil ik dan een tab bij dan opent hij de eerst vermelde startpagina (google)
Ik heb dan ook wel Vista business SP1 x64 ENGELS
XP SP2 NL en IE 7.0.5730.11
Verwijderd
Ja heb er 7 staan...maar als ik dan klik op dat blokje naast mn 7de tablad om mijn 8ste te openen dan krijg ik er gewoon 1tje bij en opent hij google...crack_en_hack schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:13:
[...]
Dan heb je ook 7 adressen staan bij je startpagina ook niet...?, dan werkt het bij mij wel maar ik wil dus niet gelijk al zoveel tabbladen in 1 keer openen.
wizzzzzz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:21:
Hier lukt het wel, met dezelfde instellingen voor tabbladen als jij hebt.
XP SP2 NL en IE 7.0.5730.11
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Kan ook ja maar het gaat om het gemak, hoe minder handelingen hoe beterSebazzz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:29:
Ik snap uberhaupt niet waarom je zoiets zou willen. Als je een nieuw tabblad met je startpagina wilt kan je toch ook middle mouse op het huisje doen?
NIET schieten! ik heb het
Daarna IE sluiten en opnieuw starten, als het goed is wordt vanaf dat moment ieder extra tabblad geopend met je startpagina.
Bij werkt dit, Bij de rest ook...?
[ Voor 6% gewijzigd door crack_en_hack op 19-03-2008 16:48 ]
oplossing: in HKCU\SW\MS\IE\main (oid) een waarde StartPage maken die de correcte URL bevat.
Laat vooral even weten of dit werkt!!!
Eureca!crack_en_hack schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:45:
[...]
NIET schieten! ik heb het, Als je een 2e tabblad opend en die is dus niet je startpagina maar een blanco pagina moet je onderaan die blanco pagina het "in het vervolg niet meer weergeven" o.i.d. hokje aanvinken.
Daarna IE sluiten en opnieuw starten, als het goed is wordt vanaf dat moment ieder extra tabblad geopend met je startpagina.
Dit was em idd bij mij!
Vista 32b / IE 7.0.6000.16609.
Hulde
[ Voor 75% gewijzigd door wasted247 op 19-03-2008 16:55 ]
Je bent een held CeH! Hier werkt het als een dolle nucrack_en_hack schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:45:
[...]
NIET schieten! ik heb het, Als je een 2e tabblad opend en die is dus niet je startpagina maar een blanco pagina moet je onderaan die blanco pagina het "in het vervolg niet meer weergeven" o.i.d. hokje aanvinken.
* Jejking draagt CeH voor voor de meest zelfstandige TS-er-award