Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 09:02
Ik heb sinds een paar dagen een Palm Treo 750v en nu wil ik daar wat handige software(freeware) gaan opzetten. Zoals een degelijk alarm en een programma wat daadwerkelijk programma's afsluit als je op de x drukt.

Nu heb ik een aantal sites gevonden(waaronder freewarepocketpc), maar weet ik niet of deze progjes nou windows mobile 6 gebonden zijn. M.a.w. kan ik alles downloaden en installeren of ligt het aan de PDA die je hebt? En ik heb ook een aantal dingen gelezen over het SPB pack voor windows mobile. Heeft iemand hier ervaringen mee? En zit er een degelijk klok+alarm in?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je al eerder is gemeld, verwachten we hier dat je eigen initiatief vertoont. Uit je bericht haal ik dat je 1 site hebt gevonden en verder meldt je eigenlijk niets en stel je alleen maar vragen.

Gebruik Google eens en lees ook de resultaten die je daar krijgt. Zoek daarnaast op GoT (via de search) naar topics over dit onderwerp en soortgelijke onderwerpen. Lees daarbij de handleiding van deze PDA door om te ontdekken wat je nou precies wel/niet kan installeren; als de handleiding het antwoord niet bevat, dan kan Google je verder helpen.

Omdat ik verder geen discussiewaarde in dit topic zie, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.