Toon posts:

DVD rippen...

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi..
ik heb een probleempje, gister ben ik bezig geweest om een dvd te rippen en het duurde me 14 uren, en is nog niet klaar. maar hij zet het om in een mpeg file die groter is dan 2gb... Is dat mogelijk? of moet die kleiner zijn kan iemand me misschien helpen?
en weten jullie toevallig een goeie dvd rippen? (programma)

thnx greetz REAL-ONE
:)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:50

Yucko

One clown to rule them all !

dan heb je als audio output de wav variant gekozen. Niets aan de hand. Gewoon met Virtual Dub daarna de audio stream omzetten van wav naar mp3

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
maar zijn dvd's altijd zo groot..?

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 21:02

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja, waarom denk je dat ze op zo'n speciaal DVD schijfje staan? De huidigde DVD's (single side, double layer) kunnen zo'n 7 Gb aan data bevatten, waarvan de film meestal zo'n 4-5 Gb in beslag neemt.

14 uur om te rippen is trouwens wel extreem lang :P

Verwijderd

Topicstarter
en dan zou het op meerdere cd's moeten of niet...?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

14 uur om te rippen is trouwens wel extreem lang :P
Wanneer ik met Fair Use een DVD rip maak met VKI MM4 dan duurt dat ca. 20 uur. En dan heb ik nog niet eens geluid ! Maar het is ziet er wel zeeer gelikt uit.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-03 17:09
Het rippen duurt bij mij niet zo heel lang, dat is met een minuut of 25 klaar.
Maar het decoderen daarna duurt wel extreem lang.
Ik denk dat ik met een film van anderhalf uur wel 22 uur aan het decoderen ben. (naar mpg dan, met Flask, PII 233Mhz, goed resultaat,alleen de ondertitels zijn niet helemaal strak) Even goed plannen he.

Verwijderd

Ik heb geprobeert een dvd van mijzelf te rippen. Ging aardig ik vond alleen dat het eindresultaat wat blokkerig was. Anders kan ik het niet omschrijven.

Waar vind ik een duidelijke en overzichtelijke handleiding hoe ik moet rippen en eventueel met welke software.

Wie help mij verder

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-03 20:03

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

[url]http://doom9.net[/url

Systeem specs

Verwijderd

[search=dvd rippen]

Je hebt dit topic gevonden, dan vind je vast ook nog een hoop anderen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.