Toon posts:

wie kan mij meer vetellen over "chapel"

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Verwijderd

Topicstarter
hoI,

Ik ben bezig om te proberen in te loggen op een supercomputer biiv. de Red Storm

https://computing.llnl.gov/?set=access&page=red_unclass

is er iemand die me hiermee kan helpen want ik weet wel het een en ander van de oudere programmeertalen (o.a. assembleer, pascal, c++ etc.) maar dit gaat met toch iets anders dan eventjes een patch schrijven voor een paswoordje dat je moet invullen bij het installeren van software. Ik weet dat het een ongebruikelijke vraag is, maar wie weet zit er iemand bij die me verder kan helpen.

Ook zou ik graag willen weten wie me meer kan vertellen over een nieuwe programmeertaal genaamd " chapel" die speciaal is ontwikkeld voor het gebruik van bepaalde hypercomputers. Googlen levert te weinig op en alleen de broncode is vrij omdat het nog in ontwikkeling is, maar ik wil me graag deze taal eigen maken om weer verder te kunnen.

Alvast bedankt,

potter

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 19:27

Tux

Dit klinkt alsof je de Amerikaanse overheid probeert te hacken. Toegang tot die supercomputers kan alleen als je een cursus gevolgd hebt en toegangsrechten hebt gekregen. Op GoT is het niet toegestaan om te hacken of te helpen daarmee, dus ik denk niet dat dit topic een lang leven zal hebben.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-01 16:22
Dubbelposten moet je niet doen......

wie kan mij meer vetellen over "chapel"

Carpe Diem

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dus jij denkt dat iemand op dit forum medeplichtig wil worden door jouw te helpen om op een computer van de amerikaanse overheid te komen..... denk ut niet..

En dubbele topics starten is ook niet de bedoeling hier ( FAQ )
En dit soort vragen ook niet ( FAQ )

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 04:56

zomertje

Barisax knorretje

Dit is niet de bedoeling.

Voor uitleg/linkjes naar de FAQ zie de post van RobIII

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Dit topic is gesloten.