Weet iemand hoe ik radio via port 80 kan laten lopen ? Ik wil een website maken waar ik een zelf gemaakt radio station wil op laten draaien maar hij moet ( hoogste kans voor luisteraars ) dat hij via poort 80 loopt. Heb alleen niks kunnen vinden op internet hoe dit moet.
Wij hebben ook geen glazen bol , dus wij kunnen niet zien hoever jij nu bent.
Post eens even je status , welke programmas/programmeertalen je gebruikt.
En welke stream programma's etc etc
Hier kunnen wij ook niets mee.
Post eens even je status , welke programmas/programmeertalen je gebruikt.
En welke stream programma's etc etc
Hier kunnen wij ook niets mee.
www.degroot-it.nl
Ik snap het ik zal het proberen wat beter uit te leggen. Het gaat via een andere server deze gaat via poort 8080 maar dat wil ik niet. ( Het radio station krijgt van mij de matrialen aangeleverd om de uitzendingen te doen.) De website die ik gemaakt heb staat bij mij thuis en nu wil ik dus de radio stream binnen hebben en deze via mijn server thuis broadcasten naar mijn luisteraars van de website maar ik wil geen gezeur over dat het niet werkt en poort 80 werkt altijd dacht ik zo 
Had de radio station gevraagd poort 80 te gebruiken maar dat willen ze helaas niet.
Had de radio station gevraagd poort 80 te gebruiken maar dat willen ze helaas niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 10:43 ]
Probeer eens of je wat kan knutselen met VLC mediaplayer.
Te downloaden op www.videolan.org , deze kan namelijk streaming media uitzenden.
Hiermee kun je capturen en streamen.
Zelf heb ik dat nog nooit gedaan , dus de precieze werking kan ik je helaas niet vertellen.
Houd er wel rekening mee dat je maar een consumenten lijntje hebt(neem ik aan als de website bij je thuis gehost word).
Dat betekent dus dat maar een geringe aantal mensen naar de stream kunnen luisteren.
Anders word je lijn overbelast en krijgen ze gestotter over de lijn
Te downloaden op www.videolan.org , deze kan namelijk streaming media uitzenden.
Hiermee kun je capturen en streamen.
Zelf heb ik dat nog nooit gedaan , dus de precieze werking kan ik je helaas niet vertellen.
Houd er wel rekening mee dat je maar een consumenten lijntje hebt(neem ik aan als de website bij je thuis gehost word).
Dat betekent dus dat maar een geringe aantal mensen naar de stream kunnen luisteren.
Anders word je lijn overbelast en krijgen ze gestotter over de lijn
www.degroot-it.nl
Ok thanks ja het gaat ook maar voor een paar mensen verwacht voor nu ook nog geen 100000 mensen die luisteren
. Ik ga daar maar eens mee stoeien. Thanks voor de hulp.
Wat heeft dit met WEB te maken?
Waar hoort mijn topic?
Verder verwachten we wel dat je ons in je topicstart reeds van alle relevante informatie voorziet zodat we het niet in de 18 replies erna uit je moeten trekken
Anyway; mocht je er (nog) niet uit komen, open dan gerust een topic in het daarvoor bedoelde forum
Waar hoort mijn topic?
Verder verwachten we wel dat je ons in je topicstart reeds van alle relevante informatie voorziet zodat we het niet in de 18 replies erna uit je moeten trekken
Anyway; mocht je er (nog) niet uit komen, open dan gerust een topic in het daarvoor bedoelde forum
[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 19-03-2008 11:58 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()