Y'24
Er bestaat een stof wat je in water kan gooien en dan oplicht met een blacklight. Das erg gaaf
. Het wordt gebruikt om lekken op te sporen, en met een beetje geluk is het te koop bij een auto zaak.
Das wel lache want ik heb nog zo'n mini blacklight ding wat ze gebruiken om geld te testen. Eens een keertje vragen )
Y'24
ik weet niet wat je allemaal op de kleuterschool heb gedaan maar ik heb daar nog wel eens met "ekoline" gespeeld, dat doet het ook erg goed met water.
Verwijderd
Je kunt er kinine in gooien. Dat zit onder andere in tonic (hele lage concentratie). Dat licht op onder invloed van longwave UV (fluoresceert supergoed).
Rob
Rob
Dit ziet er toch wel leip uit.
En deze ook wel
Alle proemn in n drek
cooool is dat
dat wil ik ook
heb alleen nog geen waterkoeling
hoe heb je dat nou precies gedaan???
beschrijf ff wat je nodig hebt als je wil
dat wil ik ook
heb alleen nog geen waterkoeling
hoe heb je dat nou precies gedaan???
beschrijf ff wat je nodig hebt als je wil
Audi A8 W12 6.0
Ow die plaatjes zijn niet van mij hoor het is alleen copy&paste werk
was maar als voorbeeld bedoelt.
Copy&Paste is altijd feest
(mijn motto)
Copy&Paste is altijd feest
Alle proemn in n drek
haha lol!!!Op zaterdag 17 februari 2001 11:30 schreef Bierkameel het volgende:
Ow die plaatjes zijn niet van mij hoor het is alleen copy&paste werkwas maar als voorbeeld bedoelt.
Copy&Paste is altijd feest(mijn motto)
Audi A8 W12 6.0
En moet je dat papier dan versnipperen en de snippers in het water strooien? Komt m'n pompje toch verstopt te zittenOp zaterdag 17 februari 2001 11:44 schreef wimpie het volgende:
Aller simpelst en el cheapost: crepepapier.
Y'24
hahaha gewoon ff het papier in het water dompelen dan gaat het afgeven aan het water. Tadaa. een kleurtje in het water.
bak water ->> rol papier van gewenste kleur erin ->> laten weken / roeren / persen ->> papier eruit ->> tada gekleurd water.Op zaterdag 17 februari 2001 13:54 schreef Hurricane het volgende:
hahaha gewoon ff het papier in het water dompelen dan gaat het afgeven aan het water. Tadaa. een kleurtje in het water.
Aanmaaklimolade zal ook wel werken
-
Passoa of Pisang Ambon zal ook wel werken maar dat kan je beter opdrinken
Alle proemn in n drek
Je kunt er natuurlijk ook een beetje inkt in doen
Word aleen heel erg donker...
Maar wat te denken van anti-vries voor in je ruitenwisserspuitje... Lekker licht blauw, en ideaal in combinatie met peltiers
Maar wat te denken van anti-vries voor in je ruitenwisserspuitje... Lekker licht blauw, en ideaal in combinatie met peltiers
Bestuh!!
Verwijderd
anti vries???
heeft veel slechtere warmte opneem eigenschappen dan water (60% of minder)
maar ziet er wel kicke uit ja...
ik heb nog een paar potjes met prof. voedingskleurmiddel staan... een nageltje van dat poeder is genoeg om een liter water GOED te kleuren..
(dus als ik het in de lokale watertoren gooi heeft iedereen blauw water
)
ohja ... die plaatjes die boven staan.. dat is met een soort fluoriserende kleurstof gedaan.. en dat zie je dus alleen goed met blacklights...
heeft veel slechtere warmte opneem eigenschappen dan water (60% of minder)
maar ziet er wel kicke uit ja...
ik heb nog een paar potjes met prof. voedingskleurmiddel staan... een nageltje van dat poeder is genoeg om een liter water GOED te kleuren..
(dus als ik het in de lokale watertoren gooi heeft iedereen blauw water
ohja ... die plaatjes die boven staan.. dat is met een soort fluoriserende kleurstof gedaan.. en dat zie je dus alleen goed met blacklights...
Verwijderd
ehm, als je er limonade e.d. in gaat doen, gaat het best wel plakken en je pomp verhoeren volgens mij
als je er antivries in gooit kan je je termostaat naar beneden gooien en hou je het dus nog steeds koel
ff over het kleurtje ren naar de V&D en kies wat crepe papier of gekleurde inkt uit
en je hebt je gekleurd water
ff over het kleurtje ren naar de V&D en kies wat crepe papier of gekleurde inkt uit
en je hebt je gekleurd water
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
antivries werkt goed genoeg als koeling hoor, check mijn homepageje maar s.
Eh, GKLQuake, wat is je homepage dan??? Staat niet in je Profile. Mischien wel makkelijk om ff te vermelden??
Bestuh!!
Pagina: 1