Je moet ze dus uitpakken in een willekeurige map. Dan ga je naar config scherm > systeem >
dan kies je videokaart > dubbelklik > Tabbladstuurprog > dan stuurprog bijwerken > dan naar stuur prog zoeken > dan ga je bladeren en dan zoek je die map op waar al de dll bestanden staan en dan volgende en dan doet hij alles zelf.
--------------------------------------------
AMD 900@939 Mhz 256 Mbram Geforce 2 Mx 17"
dan kies je videokaart > dubbelklik > Tabbladstuurprog > dan stuurprog bijwerken > dan naar stuur prog zoeken > dan ga je bladeren en dan zoek je die map op waar al de dll bestanden staan en dan volgende en dan doet hij alles zelf.
--------------------------------------------
AMD 900@939 Mhz 256 Mbram Geforce 2 Mx 17"
Verwijderd
Je moet je videokaart als standaard installeren en dan moet je door middel van het configuratiescherm van je videokaart je videoadapter opnieuw instaleren met die drivers. Hij kan dan iets niet vinden en dan moet je de volgende disk gebruiken. Je hebt 7 of 8 disks volgens mij. zo schuif je steeds 1 op en uiteindelijk is het klaar.
Greetz
Greetz
Verwijderd
Er zit toch een readme bestandje bij waar dat allemaal instaat
Anywayz, zo kan het ook 
Greetz,
Greetz,
Verwijderd
Okee, het wordt ook al een beetje in de andere topic gevraagd, maar ik vraag het hier toch ook maar even.
Hoe kun je met de nieuwe 7.52 driver de oude refresh rate instellingen weer terug halen. Ik gebruikte die van mijn IIyama Pro 451, maar die zijn nu verdwenen en ik heb geen zin om daar weer een oude driver voor te installeren. Dat moet toch wel kunnen met de 7.52......
Iemand een idee?
Hoe kun je met de nieuwe 7.52 driver de oude refresh rate instellingen weer terug halen. Ik gebruikte die van mijn IIyama Pro 451, maar die zijn nu verdwenen en ik heb geen zin om daar weer een oude driver voor te installeren. Dat moet toch wel kunnen met de 7.52......
Iemand een idee?
Verwijderd
Ik krijg het niet voor elkaar hoor.
Ik doe ook update driver en selecteer agp\disk1 als dir waar hij moet zoeken...
Ho maar
Ik heb wel WinME en gebruik de w9x zip. Iets zegt me dat iedereen die 752 kan gebruiken (wat ik zag ook een specifieke NT4 en w2k versie maar WinME telt zeker niet meer mee ?
Of ik doe iets fout of die driver is niet voor ME
Ik doe ook update driver en selecteer agp\disk1 als dir waar hij moet zoeken...
Ho maar
Ik heb wel WinME en gebruik de w9x zip. Iets zegt me dat iedereen die 752 kan gebruiken (wat ik zag ook een specifieke NT4 en w2k versie maar WinME telt zeker niet meer mee ?
Of ik doe iets fout of die driver is niet voor ME
Verwijderd
Hmm, op de site waar ik het van d/l had je drie versies ja, een NT, en een Win 98/ME.
Uitpakken naar een map (unzipped of zo), config->monitor->adapter->en dan de driver zoeken, pas als je de goede map hebt aangeklikt kun je op "OK" klikken.
Hmm, was geen probleem voor mij.... en anders is er misschien wat anders aan de hand.
Uitpakken naar een map (unzipped of zo), config->monitor->adapter->en dan de driver zoeken, pas als je de goede map hebt aangeklikt kun je op "OK" klikken.
Hmm, was geen probleem voor mij.... en anders is er misschien wat anders aan de hand.
Verwijderd
Ik heb er ongeveer ook een uur mee liggen klooten voordat ie draaide..start ik ut komen er witte strepen door het beeld 
6.47 er maar weer op
6.47 er maar weer op
Pagina: 1