mijn kpn en safari

Pagina: 1
Acties:

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025
ik loop momenteel tegen een vreemd probleem aan op de website van kpn.. of dit altijd zo was weet ik niet, gebruik de website eigenlijk nooit, maar nu ik hem nodig heb werkt het dus niet.. maar goed, het probleem:

ik gebruik safari 3.1, en wil mijn mobiele telefoon rekening inzien via mijn kpn... dus ik ga naar kpn.com, log in, en kom in het overzicht van mijn kpn terecht.. tot zover niks aan de hand.. maar als ik nu aan de linker kant op mobiele telefonie klik krijg ik de pagina daarna (de mobiele telefonie pagina dus) een fractie van een seconde te zien, maar wordt ik vervolgens geredirect naar kpn.com en ben ik weer uitgelogd..

het eerste wat ik geprobeerd heb om hier van af te komen is safari adblock uitzetten, maar dat mocht niet baten.. ook een andere user agent meegeven verandert niks aan de zaak.. javascript uitzetten werkt ook niet, de kpn site lijkt er heel slecht tegen te kunnen als iemand javascript uitzet trouwens, niet echt goed ontworpen, maar dat terzijde..

is de enige oplossing hiervoor een andere browser gebruiken, of zit er heel misschien ergens anders een fout?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-02 16:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik kom dezelfde problemen tegen op kpn.com, en niet alleen bij mijn KPN, maar op steeds meer pagina's lijkt het wel. Ik gebruik daarom maar Firefox voor hun site, die werkt er wel mee.

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Het door jou geschetste probleem had ik ook met Safari en de KPN website. Je kwam nooit, of bleef nooit op de pagina waar je wilde zijn.
Ik heb de KPN opgezegd sedert een week of zes nu. Sindsdien is het probleem voorbij aangezien ik nooit meer op hun website kom. Ik kan het iedereen van harte aanraden.