Toon posts:

Geen beeld geen biepjes!!!?!?! WHELP!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een PC, P3 666 die niet meer wil starten. Eerst nog wel, nu krijg ik geen beeld meer. Hij gaat aan, schijven gaan draaien, dan nix meer. Geen biepjes ook!! Ik heb al de AGP-card opnieuw eringestopt enzo... nix werkt! Help?

{edit naar aanleiding van de eerste reply: op de monitor zit ik nu te typen, is ok... alvast bedankt!!!)

Verwijderd

OK gast, dit is duidelijk een probleem van de aller eerste orde... nouja... :? ach laat maar.

Pleur er een andere videokaart een in en zet er een oude monitor op.
Als het niet lukt heb je een probleem met je moederplankje lijkt me... :(

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
- Kijk eens of alle kaarten er helemaal goed vast inzitten. Is dit niet het geval then make it so
CHECK HET VOLGENDE:
- Processor
- PCI/ISA/AMR/CNR
- EEPROM van BIOS

- Haal alle apparatuur die je niet nogid hebt voor een basis bootstart. Hieronder vallen harde schijven, Geluidskaarten e.d. (behalve videokaart)

Doet dat het (hij POST e.d.) dan 1 voor 1 apparatuur erbijzetten en kijken of hij het gaat doen.

- Doet hij het dan nog niet :'( dan is of je moederbord of je processor (of beide) kapot.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, met een PCI 2MB videocard :P start het ding op. Wat is er zo ineens met mijn TNT2 :'( ?!

• joffri
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04-2024
ai...set al je settings in bios op standaard en probeer hem nog eens..als ie dan nog nix doet kun je hem als onderzetter gebruiken..