Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Flash .fla image kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .fla bestand, met daarin een site. Nu, ik heb daar een image van nodig, zoals de flash gebruikers weten heb je rechts zo'n lijst met alle buttons, images,.. :

Afbeeldingslocatie: http://www.battle-of-sounds.be/flash.JPG

Nu, ik heb maar een voorbeeld image genomen, maar ik zou die dus bijvoorbeeld moeten hebben. Je kan daar preview van zien, bewerkingen op uitvoeren, alles alles alles, maar nergens een functie om die te exporten? Of te kopieren naar paint?

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Wat je kan doen is het volgende:
I Ga naar edit->preferences en zoek daar naar clipboard. Kies als maximale grootte de waarde 5000 (of hoger al Flash dat accepteerd, bij mij iig niet). De lastige daar is de DPI, ik heb er zelf zo snel weten te vinden die afbeeldingen van dezelfde grootte als mijn origineel opleverde. Bij mij ligt die ergens tussen 72 en 96 in.
sleep de afbeelding naar de stage en kopieer de afbeelding met bijvoorbeeld ctrl+c. Open dan bijvoorbeeld paint en kies ctrl+v. Nu heb je de afbeelding in paint, en kan je die verder opslaan. Maar zoals ik al vermeldde, het is even puzzelen om er een heldere afbeelding uit te krijgen.

II Deze is het proberen misschien wel waard. Sleep de afbeelding naar de stage en kies na een klik met de rechtermuisknop op de afbeelding 'Edit with Fireworks', indien je fireworks hebt. Ik krijg een foutmelding dat het bestand niet bestaat, maar het valt te proberen.

In ieder geval veel succes!