Even wat voorgeschiedenis:
Snake in "Vista SP1 NL nog niet beschikbaar - wann..."
Verwijderd in "Vista SP1 NL nog niet beschikbaar - wann..."
Even samenvatten:
Vista SP1 crasht dus bij bepaalde personen tijdens het browser over netwerkfolders, het maakt niet uit of ze gemount zijn, of niet.
Men opent de map via Winkey + r, en dan \\computername\d$, logt in, en dubbelklikt op een map, en explorer crasht.
Mijn hardware:
Desktop 1, nVidia netwerkkaart (650i), Vista Ultimate x64 ENG SP1.
Desktop 2, nVidia netwerkkaart (4), Vista Business x32 NL.
Laptop, Intel netwerkkaart, Vista Business x32 ENG SP1.
Van Desktop 1 -> Desktop 2 = crash
Van Desktop 1 -> Laptop = crash
Van Laptop -> Desktop 1 = crash
Van Laptop -> Desktop 2 = crash
Van Desktop 2 -> Desktop 1 = geen crash
Van Desktop 2 -> Laptop = geen crash
Het probleem zit dus in SP1
Al deze computers zijn bekabeld met elkaar verbonden via een WAG200G (lijkt me niet dat die problemen mag maken).
Weet hier iemand een fix voor? Google weet momenteel nog niets, want SP1 is pas uit, ik wil wel wachten, maar misschien heeft iemand hier the magic solution?
Desktop wordt overmorgen geformatteerd, dan zal ik een update posten hieromtrend, of het zich nog voordoet.
//Update:
Net wezen testen met Laptop rechtstreeks op Desktop 1 (beiden SP1 dus), ook error, dus externe apparatuur is niet verantwoordelijk hiervoor)
Verwijderd in "Vista SP1 NL nog niet beschikbaar - wann..."
Even samenvatten:
Vista SP1 crasht dus bij bepaalde personen tijdens het browser over netwerkfolders, het maakt niet uit of ze gemount zijn, of niet.
Men opent de map via Winkey + r, en dan \\computername\d$, logt in, en dubbelklikt op een map, en explorer crasht.
Mijn hardware:
Desktop 1, nVidia netwerkkaart (650i), Vista Ultimate x64 ENG SP1.
Desktop 2, nVidia netwerkkaart (4), Vista Business x32 NL.
Laptop, Intel netwerkkaart, Vista Business x32 ENG SP1.
Van Desktop 1 -> Desktop 2 = crash
Van Desktop 1 -> Laptop = crash
Van Laptop -> Desktop 1 = crash
Van Laptop -> Desktop 2 = crash
Van Desktop 2 -> Desktop 1 = geen crash
Van Desktop 2 -> Laptop = geen crash
Het probleem zit dus in SP1
Al deze computers zijn bekabeld met elkaar verbonden via een WAG200G (lijkt me niet dat die problemen mag maken).
Weet hier iemand een fix voor? Google weet momenteel nog niets, want SP1 is pas uit, ik wil wel wachten, maar misschien heeft iemand hier the magic solution?
Desktop wordt overmorgen geformatteerd, dan zal ik een update posten hieromtrend, of het zich nog voordoet.
//Update:
Net wezen testen met Laptop rechtstreeks op Desktop 1 (beiden SP1 dus), ook error, dus externe apparatuur is niet verantwoordelijk hiervoor)
[ Voor 5% gewijzigd door Snake op 18-03-2008 21:11 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8