Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ik heb net een week geleden een nieuwe pc gekocht met Vista. Alles ging redelijk maar sinds gisteren gaat Vista opeens na 5 minuten op een vergrendel stand?

Dit is best irritant, omdat hij sommige taken afsluit.

Ik heb mijn best gedaan om te vinden waar dit aan kan liggen, maar ik heb geen vinkjes bij wachtwoorden voor schermbeveiliging etc...

Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn met dit probleem en ik heb geprobeerd te zoeken op dit forum, alleen kon ik maar 1 topic vinden en die ging over de slaapstand.

Wat gebeurt er nu precies?

Ik loop bij mijn pc weg, kan eventjes duren, ik loop terug en mijn systeem is vergrendeld. Ik klik op mijn naam en kan weer verder.
Zonet was ik gewoon bij de pc bezig, maar niet met de pc en ik zie vista aangeven: 'computer vergrendelen'. Dit wil ik dus niet.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jijzelf door je energie/screensaver opties na te kijken omdat daar die 5 minuten timeout ingesteld staat :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt, maar voorheen ging de screensaver aan. Zodra je de muis aanraakte ging de saver er weer vanaf.

Sinds gisteren komt de computer opeens met ' vergrendelen'. En ik heb niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een upje, sinds ik er behoorlijk moe van deze instelling begin te worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bij je screensaver settings staat naast het "Wait: x minutes" dingetje een vakje met "On resume, display logon screen"

Deze moet uitgevinkt staan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat je screensaver ingesteld dan?

Edit: Kijk naar wat Angeloonie zegt :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01-2024
Hier hetzelfde fenomeen sinds kort maar dan met XP, ik denk aan een MS update/patch...
Even in je local machinepolicy kijken start uitvoren gpedit.msc !?

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Angeloonie schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:45:
Bij je screensaver settings staat naast het "Wait: x minutes" dingetje een vakje met "On resume, display logon screen"

Deze moet uitgevinkt staan.
Bedankt voor de reacties!

Deze staat uitgevinkt, helaas :|

@james watt: que? ben nog wat een leek,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01-2024
Bij mij is het opgelost het blijkt een spel te zijn van zylom deze gebruikt de screensaver
van windows. Het spel Maui Wowee Deluxe deinstallen lost het probleem op.

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren de computer teruggezet, geen problemen.

Het scheen over te zijn, maar ik heb het weer terug. Het enige wat ik heb geinstalleerd is een progje dat Bulent's screen recorder heet. Alleen leg ik de link tussen die twee niet.

Ik ga het verwijderen en kijken wat er gebeurt.

Het spel van Zylom kan ik op mijn pc niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Programma gewist, probleem blijft bestaan!

Help.......:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na bijna een week nog niets kunnen vinden.....waar kan ik nu nog terecht?
Pagina: 1