Toon posts:

Draadloos netwerk werkt kort maar vliegt er snel uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn draadloze internet. Ik maak verbinding met een draadloos netwerk via een USB stick. Dit werkt enkele minuten goed. Ik kan internetten en alles .Maar dan wordt de verbinding verbroken. Reconnecten lukt niet, de enige oplossing is om de USB los te koppelen en weer vast te maken (of om mijn computer opnieuw op te starten).

Het is een vrij recent probleem. Een week geleden had ik er geen last van. Ik heb al geprobeerd om een static IP adres te nemen in plaats van via DHCP een IP te verkrijgen, maar dit maakt geen verschil. Heeft iemand een idee wat ik met deze situatie aanmoet.

Provider: Casema (Leiden)
Router: Sweex LW050
USB stick: Linksys
Platform: Vista

Dank,

Jacob

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:26

Simkin

Bzzzzz

Welkom bij de tweakers helpdesk, wij zijn er om al uw vragen te beantwoorden, vooronderzoek is niet nodig.

Volgens het orakel kan het liggen aan:
Rotte stick
Rotte router
Rotte wlan drivers
Rotte USB poort
Rotte FW router
Slecht bereik router

Tegenwoordig bestaat er een populaire zoekmachine die je kan gebruiken om oplossingen voor bepaalde problemen te vinden. Ik misgun je het plezier niet in het zoeken naar die oplossing dus bij deze een link :)

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

FAQ ook even bekijken voordat je een bericht post svp

[ Voor 30% gewijzigd door daanmsvl op 19-03-2008 09:37 . Reden: Tekst vergeten :( ]

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 08:58
Probeer eens een vast kanaal in te stellen op de router. Het kan nl. zijn dat de router een kanaal kiest waar de stick niet bij kan (lang leve standaarden!).