Word document herstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255962

Topicstarter
Ik heb een aparte, dromerige vraag, waar ik het antwoord toch voor de zekerheid van wil weten.

Is het mogelijk om een word document te herstellen tot zijn oude vorm, terwijl het door iemand anders, vanuit een andere plek, geupload is op het internet.
In dit geval gaat het om een tentamen waar alle vragen zijn weggehaald, geupload door een leraar en waar alleen de voorbladen nog van staan. Ik dacht, misschien houdt zo'n document altijd ergens z'n originele broncode of iets dergelijks...? Hele dromerige vraag, maarja wie weet kan het en dan heb ik morgen iig een 10 te pakken...

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:43
lol nee volgens mij is dat onmogelijk. zou wel heel erg handig zijn eigenlijk.. ff microsoft bellen of ze dat er stiekem in willen doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat hangt er vanaf hoe het opgeslagen is, of er namelijk "snel opslaan" is gebruikt of gewoon opslaan. Dat er nog leraren zijn die Word documenten gebruiken is trouwens triest, dit is precies de reden waarom je pdf-bestanden maakt.

Maar het zou je sieren als je de lesstof gaat bestuderen ipv achterdeurtjes te zoeken. Een proefwerk is er niet voor het cijfer, maar om te testen of je voldoende kennis hebt ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 10:39
en opeens wist hij het: hij wou een blackhat hacker worden.

jup, was word maar een versioning editor. dan zou het kunnen. maar nee, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja ben ook aan het leren...maar ach, het schoot me te binnen, zou het wel humor hebben gevonden als het kon...heb al wat geprobeerd met herstellen van tekst (dat kan als je bestand-->open en waar normaal staat van alle bestanden (.*) enz., kan je ook iets kiezen met herstellen...maar dat levert niet veel op...misschien iemand anders nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 22:16
studeren voor je examens :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja morgen laatste tentamen..., maar dat is niet boeiend nu, ik wil weten of ik die handel kan terugkrijgen...dat scheelt me weer een avond leren...Heb zojuist wat lopen proberen met wordfix, maar dat werkte ook niet echt helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 14:34
gaat je ook niet lukken, ga nu maar gewoon studeren ipv een avond verprutsen met iets onmogelijks ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja dat besefte ik ook zojuist, maar ik blijf het topic wel in de gaten houden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25

FlyEragon

Alien Monkeys

Volgens mij slaat word wel dingen op maar weet niet precies wat. Ik heb he tvolgende gedaan om te testen. :

leeg word document gemaakt, size = 9,6 KB

plaatjes en tekst erin gegooid, daarna opgeslagen, daarna alles weer weggooien en weer opslaan =
document is 12 KB ?

Dus er wordt wel iets opgeslagen maar wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag anders gewoon de vragen aan de leraar. WIl hij vast wel doen, maar waarschijnlijk pas op een bepaald tijdstip dat in je rooster staat 8)7
dan heb ik morgen iig een 10 te pakken..
Je hebt nog een hele nacht om te leren. :Y)

Ik zie dat je nieuw bent. Ik heb dit topic gesloten, omdat we er echt niet zijn om jou vals te laten spelen.

Toch welkom :)

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2008 21:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.